שאלה לגבי המוגלובין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי המוגלובין
    אסי
    22/05/2014

    שלום.
    אני בן 30 .רזה. לא מעשן. בריא בד"כ. כן מתוח ולחוץ לעתים קרובות.

    ערך ה HGB יצא לי 17.1 (בעשר השנים האחרונות זה שיחק בין 15.5 עד ל 17.2 לא בסדר עולה קבוע).
    ערך ה MCHC יצא לי 34.8 (לאורך השנים נע בין 33.3 לערך זה).
    ערך ה MPV יצא לי 12.6.
    וערך הפריטין שלי 188.1 (כאשר הנמוך ביותר במהלך השנים היה 106 והגבוה ביותר היה 275).

    לא יודע אם יש קשר, אבל ערכי הבילורבין שלי גם הם קצת גבוהים.
    ישיר 0.27 ולא ישיר 1.47. (את זה קבעו לי בזמנו שזה תסמין ז'ילברט)

    האם זה מצביע על משהו? מה אפשר לעשות?
    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי המוגלובין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי המוגלובין - תגובה

    יעל אבנון
    23/05/2014

    שלום אסי,

    מדובר בערכים גבוליים, צריך לערוך תשאול בריאותי ולהסתכל על בדיקת דם מקיפה על מנת להמליץ על טיפול. בדרך כלל תזונה נכונה והרגלי אורח חיים הם התשובה לאיזון של הערכים בבדיקות הדם. כדאי לפנות לנטורופת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו