תוצאות בדיקות דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקות דם
    מורן
    13/06/2014

    היי, בת 24.
    עשיתי בדיקות דם ויש כמה ערכים גבוהים וכמה נמוכים..
    זה מטריד טיפה. אשמח לחוות דעת.. ובכלל מה זה אומר ?

    הערכים הנמוכים:

    HEMOGLOBIN A1C % - 3.7
    VITAMIN B12 - 139
    FOLIC ACID - 26.0
    HB - 11.9

    הערכים הגבוהים:

    FERRITIN - 227
    GPT (ALT) - 35

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקות דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקות דם - תגובה

    יעל אבנון
    15/06/2014

    שלום מורן,

    רמת ההמוגלובין שלך נמוכה- יש לך אנמיה וצריך לטפל.
    רמת ויטמין B12 נמוכה ואת צריכה להתחיל לקחת תוסף של 1000 מק"ג ביום- טבלית מציצה אחת ליום. תקחי את טבליות המציצה לפחות 3 חודשים וחזרי על בדיקת הדם, ערך אופטימאלי הוא 500-600.
    הרמה הנמוכה של B12 תורמת גם היא לאנמיה מפני שהויטמין משפיע על יצור כדוריות אדומות. בכל מקרה צריך לבדוק סיבות נוספות להיווצרות האנמיה.
    רמת הפריטין אצלך גבוהה ואנזים הכבד מעט גבוה, זה מרמז על עומס כלשהו בכבד.
    לא ניתן לאבחן את המצב על פי הבדיקות האלו בלבד ויש לערוך תשאול בריאותי ולהסתכל על תמונת דם מקיפה.
    שאר הבדיקות שציינת תקינות.
    המשיכי בירור אצל הרופא או פני לנטורופת מוסמך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו