got ast 38

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • got ast 38
    יעל
    16/06/2014

    שלום רב

    אני בת 62 קיבלתי תוצאות בדיקות דם ובבדיקה got ast הערכים היו מחוץ לנורמה 38

    קראתי על מהות הבדיקה באינטרנט והדבר הדאיג אותי מאד

    ברצוני לציין שאינני שותה

    אני מלאה אך לא שמנה במיוחד

    שאר הבדיקות היו במסגרת הנורמה

    אבקש תשובתכם

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    got ast 38

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • got ast 38 - תגובה

    יעל אבנון
    16/06/2014

    שלום יעל,

    מדובר באחד מאנזימי הכבד, החריגה לא גדולה.
    זה יכול להצביע על הרבה דברים, ביניהם- עומס כלשהו על הכבד אשר יכול להיגרם משימוש בתרופות, מזיהום כלשהו, מבעיה בכיס מרה, נזק לשרירים ועוד.
    בצעי את הבדיקה שוב בהמשך ועקבי אחר התוצאות ובינתיים תוכלי לברר יותר לעומק עם הרופא. לא ניתן לפענח את הסיבה לרמה הגבוהה ללא תשאול מקיף והסתכלות על בדיקת דם מקיפה. חשוב גם לציין שטווחי הנורמה בקופות החולים הם סטטיסטיים וגם אם הכל ניראה תקין, זה לא תמיד כך. לכל מדד בדם יש טווח אופטימאלי המייצג בריאות מיטבית וכדאי למצוא מטפל שמומחה באבחון בדיקות דם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו