בירור על כאבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בירור על כאבים
    לירון שוב
    05/10/2010

    שלום,

    אני חליתי לפני כשישה ימים בשפעת שלוותה גם בדלקת יחסית קלה בשלפוחית השתן (למיטב הבנתי). החום במשך הימים עלה מ-37 עד ל-39.5. לאחר חמישה ימים של חום גבוה הלכתי לקופ"ח והופניתי למיון. בעיקר היה מדאיג -אותי ואת הרופאה- הכאבים החדים שיש לי בצד ימין, מהצד הקידמי של הגוף.
    במיון נעשו צילומי חזה וסינוסים והכל נמצא תקין. בדם נמצאה דלקת - אך לא ברור מהיכן. אפנדציט (מעי סתום) נשלל על ידי הרופאה. הרופאה הניחה כי הבעיה בכליה (אני בת 30 ללא עבר) ואכן המעטתי בשתייה והפרזתי בלקיחת תרופות משככי כאבים.

    ניתן לי אנטיביוטיקה ואני עליה כ-60 שעות. החום אגן ירד לסביבות 37 אך הכאבים בצד ימין לא מרפים ממני (מונעים הזדקפות בעמידה, הליכה או כל תנועה) . אני שותה כ-3 ליטר ביום אך השתן נותר מועט וכתום.
    האם יש טעם ללכת שוב למיון? יש לי חשש כי האבחון שגוי או שמא הכליה לא מצליחה לצאת מזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בירור על כאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור על כאבים - תגובה

    ד''ר אבישי אליס
    07/10/2010

    יש להבדק עי הרופאה שלך!
    היא תחליט על הצורך לפנות שוב למיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו