פרופיל הורמונלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרופיל הורמונלי
    ג
    06/10/2010

    שלום רב!

    עשיתי בדיקת פרופיל הורמונלי , הרופאה אמרה לי לעשות אותה עד היום השמיני המחזור . הבעיה היא שהמחזור הגיע לי לקצת זמן ב22.9 היה לי דימום אדום (עם קצת גושים קטנים , בגלל זה גם נראה לי שזה מחזור) פעם אחת ויום למחרת קצת חום ואז הפסיק ואחרי ארבעה ימים (27.9 בצהריים ) התחיל ממש מחזור ועשיתי את הבדיקות ביום השישי של המחזור כלומר החשבתי את המחזור כאילו הוא התחיל ב27 ולא ב22 . האם במצב של הפסקה של כמה ימים זה נחשב גם לווסת

    אני יודעת שעושים פרופיל הורמונלי ביום השלישי עד החמישי של המחזור והרופאה אמרה לי לעשות עד היום שמיני. האם זה בסדר מה היא אמרה והאם הבדיקות שלי נחשבות אם עשיתי את זה כך כי אולי זה נחשב ליום האחת העשרה של המחזור

    בכל מקרה אשמח אם תגידו לי אם התוצאות תקינות ומה המשמעות של הבדיקה SHBG?

    SHBG 90.9

    פרולקטין343.1
    ESTRADIOL (E-2 487
    TSH6.28
    LH 10.8
    FSH 4.8
    PROGESTERONE <0.9
    TESTOSTERONE- TOTAL 2.2
    DHEA SULPHATE 1.22
    CORTISOL-BLOOD 521
    T4- FREE 11.2
    FREE ANDROGEN INDEX 2.4
    יש שתי בדיקות שאין עליהן עוד תשובה

    עלי לציין שאני בחורה בת 26 ושנאמר לי אחרי אולטראסאונד שיש לי שחלות
    פוליסטיציות אבל שרואים את זה יותר בבדיקות דם
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרופיל הורמונלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרופיל הורמונלי - תגובה

    ד''ר אבישי אליס
    07/10/2010

    אני סבור שזה השלב לשיחה מסודרת עם הרופאה שלך
    אין כל בעיה, אך לאור המורכבות - שיחה ישירה עם על הנתונים תהיה הדרך היעילה ביותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו