מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם ניתן להבחין בבדיקות באנמיה?ואיךאליהו הדר19/10/2010
שלום לכם
אימי חולת אלציימר בעקבות פצעי לחץ בעכוז וחוסר תאבון נעשו בדיקת דם לאימי ובעקבותיה הרופא אמר שיש לאמא אנמיה מחוסר ברזל והוא נתן לה או למטפלת שתתן לאימי 2 ביום סירופ מיוחד פליפה שז לאנמיה מחוסר ברזל אימי שתתה אולי 5 בקבוקים אבל לא רואים שיפור באנמיה יש עדין עייפות מרובה וקושי גדול באכילה. בהמלצת קרובת משפחה שהיא אחות בקשתי מהרופא גם ויטמין B12 אז היא נתנה כדורים לא זריקות אבל גם זה לא ממש עזר איך ומה ניתן לעשות? אני יודע שאימי יושבת על כסא גלגלים ושיש לה אלציימר אבל מה בכל זאת ניתן לעשות? ואולי זאת לא אנמיה?והאם דרך בדיקות דם אי אפשר לגלות?
אני מצרף בזה את תוצאות בדיקת הדם
בתודה מראש
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ניתן להבחין בבדיקות באנמיה?ואיך - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/10/2010אנא צרף הבדיקות
אנא זכור שפצעי הלחץ הם סיבה טובה לאנמיה מסוימת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מצרף את הבדיקות לפי דרישת הרופא
אליהו הדר21/10/2010
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מצרף את הבדיקות לפי דרישת הרופא - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/10/2010האנמיה של אימך מתונה ביותר ואני מניח שלמצבה 11.8 המוגלובין זה מספק
אם בכל זאת, אז יש חסר B12 הניתן לתיקון עי וימין בהזרקות חוזרות או טבליות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

