מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות כלליותמירי08/11/2010
שלום רב,
לאחרונה ביצעתי בדיקות כלליות. בוצעו כשבוע לאחר וירוס צינון כבד ושיעול.
ברקע: 3 שנים סובלת ממגרונות של צד ימין (כל הגוף) שמחריפות בזמן מחזור/ביוץ.
הבדיקות שלהלן תקינות מלבד תוצאה גבוהה יחסית ל- C4. (שתי בדיקות משנים קודמות מראות תוצאות של סביב ה-20) כעת יצא 41.
האם זו סיבה לדאגה?
האם יתכן כי תוצאה זו היתה גבוהה כתוצאה מהוירוס/זיהום ויראלי בדרכי הנשימה שהיה בסמוך לביצוע הבדיקות?
תודה.
להלן התוצאות:
Glucose (B) 85
Urea (B) 32
Creatinine (B) 0.7
eGFR | 60 ml/min/1.73m²
K+ Potassium (B) 4.1
NaSodium (B)
Triglycerides112
HDLCholesterol | 39.6 mg/dl
Cholesterol 142
LDL Cholesterol Calculat. 80.4 mg/d
Bilirubin Total 0.7 mg/dl
| ALKPAlkaline Phosphatase 58.6 u/l
ALT (GPT) 14 | U/l
AST (GOT)13 | U/l
ESR 1 hour 12 mm/hr
אימונולוגיה
C.R.P | | 0.5 mg/dl :קטן מ
Antinuclear Ab Adults 0.3 |
Complement-C3 | mg/dl | 130*
(85-180)
Complement-C4 | mg/dl | 41
(10-40)
|* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות כלליות - תגובה
ד''ר אבישי אליס09/11/2010בהחלט, ולכן כדאי לבדוק בהמשך שוב.
מעניין מה חפשו כשבדקו C4 ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהC4
מירי10/11/2010שוב שלום.
תודה על התגובה.
הבדיקה ל- C4 בוצעה ברקע המיגרנות על מנת להבין אם יש איזו סיבה אימונולוגית.
הרופאה טוענת כי אין ליחס חשיבות לערך גבוה של C4 אלא לערך נמוך.
טוענת שהערך עלה עקב הזיהום הוראלי בזמן הבדיקות ולא נתנה בדיקה חוזרת.
דעתך בבקשה ?
שוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

