עזרה!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה!!!
    סופי
    09/11/2010

    עשיתי בדיקות דם ויש הרבה חריגות, זה מאוד מדאיג אותי(במיוחד לאור כל הערות שמסבירות מה הסיכונים לכך) ניסיתי לקבוע תור להיום,אבל היום הכי קרוב זה ביום ראשון. אשמח אם מישהו יכול להגיד לי אם יש לי סיבה לדאגה,כי כרגע זה מאוד מלחיץ אותי TSH- 5.26 t4- 13.8 t3- 1.80 lym%- 43 neut%-45.8 hb- 11.7 HCT-35.9 mchc-32.6 mpv-11.8 כל אלא מסומנים אצלי באדום,מה זה אומר??? הערות בסוגרים ליד כל דבר ממש מפחידות אותי!! דרך אגב אני בת 24. אשמח לתגובה, תודה מראש, ומצטערת אין לי בדיקות קודמות להשוואה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה!!! - תגובה

    מוסא עאוני
    19/11/2010

    החריגות בספירת הדם יכולים להיות מכמה סיבות שהראשונה בהם היא חוסר ברזל שגורם לאנמיה. אם היית חשופה למחלות מדבקות זה יכול להסביר גם את החריגה ב- Lym% אבל עדיין צריך לחבר את הנתונים לסימנים קליניים. ישנם הרבה גורמים שיכולים להפריע לפעילות בלוטת התריס.
    השאלה למה הופנית לביצוע הבדיקות? אני ממליץ על המשך הבירור מול הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו