רמת מלחים נמוכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רמת מלחים נמוכה
    ירון
    14/11/2010

    אימי נוטלת באופן יומי כדורים המטפלים בלחץ דם וסוכר.
    בנוסף, נוטלת כל לילה במהלך החודש האחרון טרזודיל (100) ומרוניל (75) בשל מצב נפשי קשה.
    בשבועיים האחרונים התגלה שרמת הסודיום היא מתחת לנורמה (129), והיא אכן מרגישה סחרחורות וחולשה).
    השאלה שלי היא עד כמה רמת הסודיום נחשבת לנמוכה? איך ניתן לדעת בגלל איזה כדור נגרמת הבעיה?
    החשש שלנו הוא שמכיוון שאנו "מחכים" להשפעת המרוניל מעל לחודש, יוחלף לה הכדור ואז נצטרך להמתין שוב כחודש להשפעת הכדור החדש (היות שזה משך הזמן הממוצע להשפעת כדורים אלה) - מה שעלול להחמיר את מצבה הנפשי, כי היא ממילא הולכת ומאבדת סבלנות.
    במידה והמרוניל אכן "אשם", האם רמת סודיום של 129 מצדיקה החלפה או שניתן לחיות עם זה?
    בנוסף אנו די מבולבלים משום שכשמעודדים אותה לצרוך יותר מלח - עולה לה לחץ הדם פלאים (200/98).
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רמת מלחים נמוכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמת מלחים נמוכה - תגובה

    ד''ר אבישי אליס
    16/11/2010

    הירידה הקלה ברמת הנתרן אכן קשורה בתרופות.
    אני סבור שנתרן 129 אינו מצריך כל התייחסות וגם לא תוספות מלח. החריגה מינימלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו