מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיעוט טסיות בבדיקות דםכרמית19/11/2010
קיבלתי תוצאות מעבדה של בדיקות דם לבני ומתוך הבדיקות עולה כי רמת הטרמבוציטים נמוכה מהנורמל והיא בגובה של 102k\ul מה זה אומר? ומה הסיכון הקיים בעקבות כך ? והאם ישנה אפשרות להעלות את רמת הטסיות לגובה נורמל בעזרת תזונה? כמו כן בתוצאות המעבדה נכתב שבדיקת הטרמבוציטים נבדקה במשטח ידני האם יש לכך השפעה? ואוליי זוהי טעות??אשמח למענה ותשובה לשאלותיי תודה מראש!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיעוט טסיות בבדיקות דם - תגובה
מוסא עאוני19/11/2010קודם כל בן כמה הוא?
משטח ידני בא לחזק את התוצאה שהתקבלה כך שלא מדובר בטעות.
בכל אופן, לערך הנמוך שציינת אין משמעות קלינית אלא אם מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה או מחריפה. האם היו בספירת הדם עוד ערכים חורגים מהנורמה ?
בכל זאת אני ממליץ לעקוב אחרי הספירה ולחזור על הספירה בעוד שבוע ימים.
אם התוצאה חוזרת על עצמה אז מומלץ בהמשך בירור אצל רופא המטולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה למוסא! והשלמת פרטים חסרים
כרמית19/11/2010ראשית תודה רבה על התגובה המהירה הופתעתי....
אכן החסרתי את גילו של בני הוא בן ארבע וחצי .
ובנוסף היה עוד ערך אחד נמוך שהוא:MONOCYTES הערכים שנמדדו הינם:4.20% כאשר הנורמל מסומן בערכים של בין 5-11% כמובן שאערוך עוד בדיקה במהלך שבוע הבא אך אשמח להרחיב ולשמוע עוד מידע וכמו כן להרגע....
שוב תודה מראש אשמח לשמוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

