כאבים בפרקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בפרקים
    זיוה
    08/12/2010

    בת 50 בריאה בדרך כלל פרט לזה ,שסובלת מהשימוטו מזה שנתיים ומאוזנת. בחצי שנה האחרונה לא קבלתי מחזור.בדיקה לבריחת סידן תקינה. מזה כשבועיים סובלת מעייפות ,גלי חום ,כאבים בפרקים ובצוואר ובבוקר מתעוררת עם ידיים רדומות ,ותוך כמה שניות כשאני מפעילה אותן זה משתחרר .בצעתי בדיקות דם דרך רופא המשפחה. תפקודי כבד כיליה וכליות תקינים .שקיעה 48 שעה ראשונה אבל זו תוצאה, שמלווה אותי הרבה שנים.ספירת הדם תקינה.
    ana-שלילי
    anti ds dna-שלילי
    antiribosomalp<0.2
    anti rnp-שלילי
    anti rnP-A-שלילי
    anti sm <0.2

    anti sm/rnp<0.2
    anti scl-70<0.2
    anti rnp 68<0.2
    0.2>anti ro(ss-a
    anti la(ss-b<0.2
    anti ss-a 52<0.2
    anti ss-a 60<0.2
    0.2> anti chromatin
    anti jo-1<0.2
    anti centrom.b<0.2
    esr-48 (הרבה שנים יש לי שקיעה כזו)
    crp<5.0
    uric acid=3.76 (2.3-6.3
    rf<5.0
    TSH-3.55
    glucose=110
    שאלתי מה שללו הבדיקות הללו האם שללו לופוס?
    מה צריך עוד לבדוק? איזה סיבות לכאבים יכולים להיות?
    האם יתכן לופוס למרות התוצאות הללו?
    האם ייתכנו הכאבים בגלל גיל המעבר?
    מה דעתך בנושא?
    הרבה תודה על העזרה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בפרקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בפרקים - תגובה

    ד''ר אבישי אליס
    11/12/2010

    וואו, איזה ברור!
    אין ולא היה לך לופוס
    היתכן ויש קשר לגיל המעבר ולצורך בטיפול הורמונלי תחליפי?
    מציע לשקול כיוון זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו