חשוב ודחוף ביותר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשוב ודחוף ביותר
    לירן
    17/12/2010

    בשבוע שעבר, יום ד', עברתי הפלה טבעית וסבלתי מדימומים.עד כה סברו שיש לי הריון מחוץ לרחם כיוון שהורמון ההריון שאמור היה לרדת, המשיך לעלות עד אתמול.היום בבוקר, הייתי בבי"ח, עשו לי אולטרסאונד ושוב ב.דם והיום בפעם הראשונה ההורמון ירד מ- 2238 ל- 1523.הרופאים בבי"ח לא הרגיעו אותי עדיין ואמרו שעדיין נשקפת סכנה ולכן ביקשו שאבוא לבי"ח לערוך ב.דם נוספת בעוד יומיים כדי לבדוק שההורמון אכן ממשיך לרדת.באולטרסאונד ראו משהו בצד ימין בגודל 1.4X1.2X1.1 ס"מ שנמצא בין החצוצרה הימנית לרחם.אתמול, כשערכו לי אולטרסאונד אמרו לי שיש לי ציסטה.היום הם לא אמרו מה זה והיו זהירים מאוד.השאלה שלי היא כזאת - אם ההורמון סוף כל סוף החל לרדת היום, האם יש סיכוי שהוא יעלה שוב? בנוסף...הרופאים אמרו שיש סטיות בבדיקות ממעבדה למעבדה אבל זו סטייה די גדולה ולא נראה לי שיכולה להיות כזו סטייה (אבל מה אני מבינה בזה בכלל) - מה דעתכם? אודה לעזרתכם המהירה והדחופה בבקשה.תודה רבה מראש ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשוב ודחוף ביותר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב ודחוף ביותר - תגובה

    ד''ר אבישי אליס
    20/12/2010

    יש לעקוב אחר הערכים ולוודא שכל ההריון הוצא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו