בעיה בבדיקת דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בבדיקת דם
    בוקי
    14/01/2011

    בן 47 .מאובחן בתסמונת פיברומילגיה נוטל סימבלטה עקב כך. בביקורת צפיפותת עצם עקב ירידה בצפיפות עצם נוטל ןיטמין D עקבים ערכים נמוכים מהטווח. נוטל B12 עקב ערכים בטווח אך בקצה הנמוך.
    במשך שנים אני מבצע בדיקות דם ללא שום בעיה קל מאוד לזהות את ורידיי הם בולטים לא נסתרים אך עם זאת דקים לא נתקלתי במשךהשנים בשום בעיה.
    בחצי שנה אחרונה קראו ליבכבר 3 מקרים של התפוצצות וריד לאחר בדיקת דם האם זה מצביע על בעיה כולשהי.
    בדיקות דם תקינות חוץ מערך מעט נמוך מנורמה של כדוריות לבנות דבר שמלווה אותי כבר שנים רבות.
    ההבדל היחידי או בכך שבדיקות בוצעו במיכות גבוהה בניגוד לעבר שבצעתי כל כמה חודשים בו לעיתים היה הפרש של שבוע שבועיים וחודש.
    במקרה ראשון לא שתיתי כלל וקצת היה קשה למשןך דם וכאב בזמן הדקירה והוריד התפוצץ.
    במקרה שני שתתי מספיק עם מחט רגילה כאב והתפוצץ.
    במקרה שלישי שתיתי שוב כאב(בד"כ לא כואב רק דוקר קלות) לקחו לי עפ פרפר לא התפוצץ אך יצא לאט.
    במקרה שליש שתיתי 3 כוסות בוצע עם פרפר גם כאב גם יצא לאט והתפוצץ הוריד.
    במקרה רביעי עם פרפר דקירה קלה יצא טוב לא התפוצץ אך בעבר היתה נשארת אחרי בדיקה נקודה אדומה קטנטנה של הדקירה כעת חוץ מנקודה טיפ טיפה כחול מסביב לדקירה.
    האם הסינריום הנ"ל מצביע על איזושהיא בעיה (קרישות דם ) הוא בעיה כולשהיא מדוע זה קורה.
    מה עושים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בבדיקת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בבדיקת דם - תגובה

    ד''ר אבישי אליס
    16/01/2011

    נראה לי שהבעיה טכנית ומקרית בלבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו