לפענח את תוצאות הבדיקות דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפענח את תוצאות הבדיקות דם
    אנונימוס
    28/02/2011

    שלום רב,
    אני מבקש אם תוכלו לעזור לי לפענח את תוצאות הבדיקות דם שלי מאתמול.
    להלן החלק החריג (לדעתי)של הבדיקות.
    אגב אני חולה סוכרת טייפ 1.

    WBC 18.50 K/UL ( 4.00- 10.00) (.........)*
    NEUTROPHILS 13.00 K/UL ( 1.80- 6.60) (.........)*
    NEUTROPHILS % 70.30 % ( 46.00- 68.00) (.........)*
    LYMPHOCYTES 4.08 K/UL ( 1.10- 3.50) (.........)*
    HEMATOCRIT 50.90 % ( 38.00- 50.00) (.........)*

    בנוסף נוצרה אצלי נפיחות (שקים) מסביב לעניים בימים האחרונים.

    תודה מראש


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת דם חריגה - תגובה

    מוסא עאוני
    28/02/2011

    מומלץ לחזור על הבדיקה, יכול להיות שמדובר בתופעה חולפת של ריגוש מערכת החיסון בגוף כתוצאה מחשיפה לזיהום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת דם חריגה

    אנונימוס
    28/02/2011

    ראשית תודה עבור המענה אכן כן אעשה בדיקה חוזרת כפי שציינת.
    שנית - אני לוקח תרופות -ויטמין D ,לפיטור 20 מ"ג,גלוקופאג' 850, אינסולין (לאנטוס) 10 יח, ואתופן 400.

    שני רופאים המליצו לי לעבוד 5 שעות ביום במהלך החמש שעות .
    בחודש האחרון אני סובל מחולשה אני נהיה אדום בפנים כאבי ראש איומים רעידות בידיים כמעט כול הזמן והראיה מטושטשת ובנוסף עברנו למשרדים חדשים (קריית הממשלה לשעבר מול עזראילי) במקום העבודה החדש בקומה 34 ללא חלונות ובמיזוג בלבד ישנו חוסר בחמצן (נבדק ע"י חברה חיצונית ואושר)מאז חלה התדרדרות במצבי .

    ד"ר עאוני אשמח לקבל את חוות דעתך.


    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר עאוני אודה להתייחסותך- בהמשך..

    אנונימוס
    28/02/2011

    ערב ד"ר עאוני, טוב
    אנא ראה תגובתי הקודמת והתייחס או בבקשה הפנה אותי להמשך התכתבות מול הגורם המתאים.
    היום קראו לי לצילום סינוסים וחזה וכליות בדחיפות.
    ובנוסף הייתה לי בדיקה אצל אשר תואמה לי מראש עקב מעקב לטיפול בהורדת ה-LDL והכולסטרול לפיטור ( כתוצאה מ- LD גבוהה מעל 100 וזה נחשב לסיכון עבור חולה סוכרת )אחרי שלושה חודשים, היום הקרדיולוג העלה לי את הליפטור ל 40 מ"ג ובנוסף הקרדיולוג רשם להוסיף טריטייס ולהגן על הכליות.

    מה המשמעות ???

    אודה לתשובתך והפנייתך.

    תודה :).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר עאוני בדיקה חוזרת בהמשך לעצתך

    אנונימוס
    01/03/2011

    שלום רב,
    בהמשך לעצתך ביצעתי בדיקות חוזרות להלן התוצאות

    * (.........) WBC 14.90 K/UL ( 4.00- 10.00 )
    * (.........)NEUTROPHILS 9.70 K/UL ( 1.80- 6.60)
    *(.......*.) NEUTROPHILS % 65.20 % ( 46.00- 68.00)
    * (.........) LYMPHOCYTES 3.75 K/UL ( 1.10- 3.50)
    (..*......) LYMPHOCYTES % 25.30 % ( 15.00- 45.00)
    *(.........)HEMATOCRIT 51.80 % ( 38.00- 50.00)


    אודה להתייחסותך תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו