סוכר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סוכר
    אתי
    16/03/2011

    בפברואר עשיתי בדיקת דם ויצא לי בדיקת הגלוקוז גבוהה יצא 113 הרופא משפחה נתן לי הפניה לבדיקת סוכר והמוגלובין מסוכרר נוספת שאעשה חודש וחצי אחרי.. עשיתי בדיקה זו ויצא לי גלוקוז 102 מה שאומר שהסוכר ירד אך עדיין נמצא מחוץ לנורמה וההמוגלובין המסוכרר יצא בטווח הנורמה יצא 4.9
    הייתי רוצה להבין מה המשמעות של זה.. כי אם הגלוקוז גבוה גם ההמוגלובין אמור להיות בהתאם.. למזלי לא.. אבל לא מובן למה הגלוקוז גבוה..
    אם זה לא סוכרת.. עדיין יש הפרעה מסוימת כי יש עליות וירידות של רמת הסוכר אצלי בגוף
    ממה זה נובע.. מה משמעות הדבר..? אני אציין שעשיתי את הבדיקה בצום מלא של 12 שעות אפילו יותר, אני לא עובדת בעבודה מלחיצה, אני בת 31 אין לי במשפחה בעיות סוכרת והמשקל שלי תקין 50 הסתכלתי גם בגרף שיש בבדיקות לפי שנים יש לי ירידות ועליות בסוכר כבר יצא לי בשנת 2008 בבדיקת סוכר 103 ושנה אחרי ב2009 ירד ל94 אז זה חוזר על עצמו אבל זה לא תקין שזה יהיה מחוץ לנורמה אנא הסבירו לי מה משמעות הדבר אם זו איננה סוכרת אז מה משמעות העליות והירידות ברמת הסוכר בדם אצלי..?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוכר - תגובה

    מוסא עאוני
    16/03/2011

    בדיקת רמת הסוכר גבולית. צריך להמשיך ולהיות במעקב רופא מטפל אחת לתקופה לבדיקות שגרתיות של רמות הסוכר ורמות ההמוגלובין המסוכרר HB-A1C. כל עוד התופעה לא מחריפות אין סיבה לדאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו