שאלה בקשר לבדיקת TSH.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לבדיקת TSH.
    אורי
    07/04/2011

    שלום רב,
    ביום שני שעבר ביצעתי בדיקות דם ובהם בדיקה לגבי בלוטת התריס. הבדיקה בשבוע שעבר יצאה תקינה והTSH יצא על 3.2 בתוך הנורמה.
    ביום שלישי האחרון ביצעתי בדיקת B12 ובדרך בדקו לי שוב את ה-TSH אלא שהפעם הערך יצא גבוה ויצא על 5.01.
    איך נוצר כזה שינוי תוך שבוע? והאם ה-T4 שיצא תקין אמור "להרגיע" אותי? T4 יצא על 14.8.
    צריך לציין שלפני הבדיקה האחרונה עסקתי בפעילות גופנית במשך שעתיים עד 1 בלילה שכללה הליכה מהירה של 45 דקות ומיד אח"כ גם תרגילי כח שונים בין היתר גם עם משקולות במשך כשעה וחצי כמעט.
    כמו כן לא צמתי כי היה מדובר בבדיקת B12 בלבד והבדיקה נערכה ב9 בבוקר וישנתי רק 4 שעות באותו לילה.

    אשמח להתייחסות כי לא מסתדר לי איך תוך שבוע בלבד הTSH יצא גבוה שרק לפני שבוע בלבד הוא היה תקין באמצע הנורמה.
    אשמח לדעת האם לפעילות הגופנית שלפני יש קשר לTSH הגבוה.
    בתודה מראש,אורי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לבדיקת TSH.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לבדיקת TSH. - תגובה

    ד''ר אבישי אליס
    09/04/2011

    לא ברור לי ההבדל
    ולכן חזור על הבדיקה שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו