חלבון גבוה בשתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חלבון גבוה בשתן
    עדי
    12/04/2011

    היי,
    עשיתי בדיקות שיגרתיות ויצאה לי רמה מאוד גבוהה של חלבון 300(כשהמקסימום הוא 30. את הבדיקה עשיתי על הבוקר אחרי אימון גופני. חזרתי לרופאה שנתנה לי לעשות בדיקה חוזרת והפעם(אחרי שבוע) יצא לי 600!, פי 2 ממקודם. יש לציין ששתי הדגימות היו עם ממש מעט שתן. למרות ששתיתי הרבה , הם היו על הבוקר אחרי כבר השתן הראשון של הבוקר, ונראה כי מתן השתן לאורך שאר היום היה תקין ובכמויות מספקות אם משווים את מה ששתיתי לכמות השתן.משום מה בשעת לחץ של הבדיקה לא תפקדתי...
    בדיקות הדם של הקרטנין וEGFR יצאו תקינות(לא שאני מומחית אבל ראיתי שאלו ערכים שגם קשורים לתפקודי כליות). יש לי תור שוב ביום ראשון לרופאת משפחה. אני בלחץ נוראי וחושבת רק על הרע מכל.., זה נראה לי ממש לא הגיוני כאלו כמויות.
    אני בת 30, אין לי סוכרת ולא לחץ דם גבוה. פעילה גופנית(כמעט כל יום מתאמנת או בחדכ או פילאטיס..)
    יכול להיות שרוב המידע פה לא רלוונטי, אבל הייתי רוצה לשמוע את המלצתך לגבי מה עלי לעשות עכשיו.
    תודה רבה!
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חלבון גבוה בשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון גבוה בשתן - תגובה

    ד''ר אבישי אליס
    15/04/2011

    יתכן קשר לפעילות גופנית ולכן כדאי לחזור לאחר 24-48 שעות ללא פעילות מאומצת
    כמו כן כדאי לבצע איסוף ליממה ולראות כמות חלבון ליממה
    איני רואה סיבה לדאגה כרגע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו