מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נחיצות נטילת סימבסטטיןנגה גיא09/05/2011
האם אדם שרמת הכולסטרול שלו עומדת על 240 ותוצאת בדיקת Hb.A1c עומדת על
6.4 אחוז צריך להתחיל ליטול סימבסטטין?
הרופא רשם את התרופה ואנו איננו בטוחים שלא כדאי לנסות ראשית דרכים אחרות, כגון שינוי תזונתי ונטילת תוספים? האם זהו מצב גבולי או אכן מצב המצריך נטילת תרופות לכל החיים, כפי שהרופא ממליץ? אין היסטוריה של בעיות לב, אך יש היסטוריה של רמות כולסטרול גבוהות, לחץ דם גבוה ושטף דם מוחי אצל אבא ודוד.
תודה מראש, נגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נחיצות נטילת סימבסטטין - תגובה
ד''ר אבישי אליס13/05/2011אשמח לדעת פרטים נוספים על: גיל, פרוט פרופיל הליפידים ורמות סוכר בצום
בהתאם אנסה להתייחס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנחיצות שימוש בסימבטטין
נגה גיא15/05/2011תודה על תגובתך, ולהלן פרטים נוספים. מדובר באדם בן 57, רמות סוכר 98mg/dl , כולסטרול 2333.6, טריגליצרידים 184, שוקל 88 ק"ג וגובהו 177 ס"מ.
כאמור, תוצאת המוגלובין A1C הינה 6.4 אחוז.
אודה לתשובתך לגבי אבחנתו של רופא המשפחה שבעלי צריך לקחת סימבסטטין כל ימיו וכי הוא חולה סוכרת (אם כי לזה לא קיבל עדיין תרופות). כמוכן רשם לו הרופא אספירין. כיצד ניתן להסביר תוצאת גלוקוז תקינה עם תוצאת המוגלובין A1C , והאם לעובדה שהבדיקה נעשתה מיד לאחר חג הפסח בו אכל המטופל ביצים רבות ושוקולדים רבים שקיבלנו בערב החג אין חשיבות?
שוב תודה, נגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודות
נגה גיא19/05/2011לד"ר אליס,
רוב תודות, עזרת לי מאד.
נגה גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנחיצות שימוש בסימבטטין - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/05/2011HBA1C משקף ממוצע ,
מציע להתרחק מפסח ולהעריך הכל שוב
לא נראה לי שישנה דחיפות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

