בדיקות דם לא טובות+חולשה וחולי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות דם לא טובות+חולשה וחולי
    אורטל
    16/05/2011

    שלום (שואלת בשם דודתי בגוף ראשון)

    אני בת 51,רזה (מדגישה,בגלל הכולסטרול הגבוה,אולי הכרחי) רווקה, כנראה מתחילה את גיל המעבר..
    אני סובלת כבר כמה שנים מכאבי מפרקים ,כאבים בכפות הידיים,קושי להרים דברים וכו'.
    לאחרונה אני מרגישה שעובר משהו על הגוף שלי: אני עם חולשה ,סחרחורות לעיתים,מרגישה כאילו יש לי שפעת...(מבחינת תחושה),הפרקים שלי מנופחים בעיקר בבוקר לאחרונה, כשאני שוכבת רע לי יותר, אני קמה לעשות פיפי מספר פעמים בלילה (אין בעיות בדרכי השתן לדברי הרופא שלי), יש לי התכווצויות שרירים, מאחורי הירך השמאלית יש לי כאבים לא ברורים..משהו כמו תחושת דלקת ...
    יצא לי פצע חום בפה-אך אין לי חום.

    בדיקות דם הראו שהכולסטרול הרע שלי גבוה,הכולסטרול הטוב תקין ושחסר לי ויטמין D :
    HDL = 60
    LDL=193
    ESR one hour = 24
    ויטמין D25oh = 14

    אשמח לקבל חוות דעת מקצועית מכם לאור המלצות רבות.
    או אפילו עצות או רעיונות של "מה יכול להיות" ומה עוד כדאי לבדוק/לעשות.
    תודה רבה ומעריכה מאד את עזרתכם,
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם לא טובות+חולשה וחולי - תגובה

    ד''ר אבישי אליס
    18/05/2011

    לא נראה שיש קשר ביןהתלונות לממצאים, וכל אחד מהם דורש טיפול והתיחסות
    כדאי לפנות לרופא המטפל להערכה כוללת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו