תוצאות בדיקת דם ושאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקת דם ושאלה
    נורית
    07/06/2011

    עשיתי את בדיקת הדם הנוכחית מאחר שאני לוקחת סטטינים 20 מ"ג והייתי מעוניינת בשלב ראשון להפחית את המינון ל- 10 מ"ג, ואח"כ להפסיק לקחת אותם ואולי משהו טבעי ?
    הכולסטרול הכללי הוא - 180
    HDL - 73
    LDL - 92
    טריגליצרידים - 77.3.

    באותה בדיקה מצאתי מספר חריגות:
    RDW-SD - 49 - כלומר גבוה
    RDW-CV - 15.4 - גם זה גבוה
    EOSINOPHILS - 8.2 במקום 6 שצ"ל מקסימום
    SODIUM - 145.6 - גם זה קצת גבוה
    TSH - 6.75 במקום שצ"ל 4.94 מקסימום
    FREE T4 - 12.26 שזה כנראה בנורמה ?
    ובבדיקת השתן:
    LEUKOCYTES - 75 SMALL
    PH - 6
    על מה זה מצביע ? האם יש לי דלקת כלשהי ?
    ולגבי בלוטת המגן , מה ניתן לעשות ? וכמובן מה דעתכם בעניין הכולסטרול , האם ניתן לעבור למשהו טבעי או לפחות להפחית את המינון ?
    תודה מראש על תשובתכם.
    נורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת דם ושאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת דם ושאלה - תגובה

    ד''ר אבישי אליס
    12/08/2011

    ההערכה לגבי הצורך בסטטינים קשורה בכל הרקע הרפואי שלך
    התוצאות שהבאת הן נקודתיות ואין כל בעיה משמעותית
    שיחה עם הרופא תבהיר את כל הנקודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו