מחזור כבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחזור כבד
    שושן
    20/01/2015

    שלום, אני בת 51 ועדין עם מחזור תקין וסדיר, ב"ה.

    לראשונה החודש המחזור הגיע ביום שלישי שעבר. תחילה רגיל עד חלש. ביום שישי החל דימום מסיבי. במוצאי שבת וראשון יצאו גושי דם גדולים מאוד!! ממש מבהיל. מעולם לא נתקלתי במצב כזה.
    בגעתי לרופאה שרשמה לי הקסאקפרון. לקחתי את התרופה 2 כדורים של 500 מ"ג. לאחר הפעם הראשונה התחלתי להרגיש רע מהתרופה. הרגשתי לחץ החזה וכאילו קיר בטון מוחץ אותי. מיד הפסקתי.
    עתה יום שלישי, שבוע אחרי תחילת המחזור, הדימום המסיבי פסק - אולם עדין יש דימום בינוני עד קל והמחזור לא "מראה סימנים" של עצירה.
    יצויין כי בדר"כ הדימום שלי לא יותר מ-3 ימים וטיפטוף קל ביום הרביעי.

    השאלה: איך עוצרים את המחזור? האם יש כדור כל שהוא?
    האם הדמום המסיבי הפתאומי קשור לגיל שלי?
    (אף פעם לא היו לי בעיות נשיות ב"ה בשום גיל ובשום צורה בעבר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחזור כבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזור כבד - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    21/01/2015

    דימומים חזקים ולא סדירים הינם תופעה שכיחה וידועה בגילך
    ההמלצה הכי נכונה זה התקן תוך רחמי מירנה, מסיבה רפואית ( ואז זה מכוסה ע'י הקופה) היות והוא מפסיק את הדימומים הללו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו