ממצא ברחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממצא ברחם
    אילנה
    26/02/2015

    שלום
    בבדיקה אחרונה אצל הרופא התגלה ממצא לא ברור ברחם, אני בת 49 ונוטלת אביאנה שנתיים, הרופא טען שהממצא קים כבר אצלי תקופה, (הוא ראה את הממצע בבדיקות קודמות)ושלח אותי לבצע בדיקות מרקרים, שכולם יצאו תקינים. אני לא רגועה מה הבדיקות שעלי לבצע להמשך הברור. הרופא הציע לשקול הפסקת הורמונים ליתר בטחון.
    לפני שנה וחצי בערך עברתי היסטרוסקופיה ניתוחית ברחם עקב דימומים בגיל המעבר ונמצא פוליפ הבדיקה היתה תקינה, לא ברור לי איך לא ראו את הממצא שהרי הרופא טוען שהוא היה קיים?יש לציין שאני לא סובלת מכאבים או דימומים מאז הוצאת הפוליפ.
    שאלותי הם , איזה בדיקות נוספות רצוי לבצע, מאחר ואני לא מסתפקת רק במעקב, דודה שלי נפטרה מסרטן הרחם שלא התגלה בזמן.
    תודה
    אילנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממצא ברחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצא ברחם - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    27/02/2015

    לא ניתן לתת יעוץ על משהו שאני לא רואה ולא יכול להתרשם
    בל איבחון נעשה ע'י דגימת תאים הנקראית פייפל , תהליך פשוט ביותר הנעשה ללא כל הרדמה או הכנה במשרד של כל גניקולוג, ולפי התשובה כן או לא היסטרוסקופיה
    לגבי הורמונים- לא ברור לי כלל מדוע חושב הרופא שיש מקום לשקול עצירת הטיפול בהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו