שיעור יתר בגיל המעבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיעור יתר בגיל המעבר
    רויטל
    21/03/2015

    שלום רב
    לאחרונה התחלתי להשתמש בפארמרל .
    הבחנתי לאחרונה בשיעור יתר (דליל אמנם ,שערה פה שערה שם -על הפנים וגם בחלקים אחרים בגוף ).שאלתי היא האם זה קשור לפרמארל או שזו תופעה מוכרת של גיל המעבר (אני בת 49 ) .מה ניתן לעשות כדי שזה יפסיק ?אם אפסיק את הפרמארל -השיערות תיעלמנה ?זה יפסיק ?אני רוצה להתהדר בפנים חלקות ויפות למשך הרבה זמן ..

    מראש תודה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיעור יתר בגיל המעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעור יתר בגיל המעבר - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    25/03/2015

    פרמארל זה סויה מעובדת.
    נטילת סויה בגיל 50 ולא מגיל צעיר מאד כפי שהיא נלקחת במזרח, לא מונעת ( ואולי אפילו מעודדת ) סרטני שד ואינה יעילה מעבר לפלצבו.
    שיעור יתר מופיע בגיל המעבר עקב המשך הפרשת הורמונים זיכריים מבלוטת יתרת הכילייה ( האדרנל).
    ולכן שיעור פנים, שרק ילך ויחמיר עם הזמן, כולל קמטים בעור וכד'.
    לניטרול אפקט זה עליך לעבור לטיפול הורמונלי מותאם לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו