מחקר חדש בנוגע להורמונים בגיל המעבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחקר חדש בנוגע להורמונים בגיל המעבר
    טל
    25/03/2015

    תודה מראש
    אני בת 51 לוקחת הורמונים לגיל המעבר כשנה.. ההורמונים שינו את חיי לטובה התופעות לפני הנטילה היו מטרידות ומעיקות מאוד..!
    אתמול ראיתי שיש מחקר חדש שממש מפחיד משימוש ואני תוהה..
    מה דעתך ?
    תודה
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחקר חדש בנוגע להורמונים בגיל המעבר - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    25/03/2015

    אכן את צודקת. חדשות לבקרים מופיעים מחקרים שקושרים טיפול הורמונלי בתופעות כאלו ואחרות, ובאותה מהירות בה מופיעים הפרסומים כך הם נעלמים. אז לפני עשור דיברו על הקשר של הטיפול ההורמונלי לסרטן שד ולפני כשנה פורסם שמעל 92000 נשים בארה'ב מתו מות מיותר במהלך עשר השנים שחלפו מאז אותו פרסום עקב פחדן לקחת טיפול הורמונלי. סיבת התמותה שלהן היו מחלות שהיו נמנעות אם היו נוטלות את ההורמונים.
    במחקר שאת קראת מצוין מספר מועט של מקרים של סרטן שחלות תחת שימוש ממושך בהורמונים, אך זה מתגמד עשרות מונים לעומת איכות החיים ואריכות החיים הטובה שנותן הטיפול ההורמונלי.
    תמשיכי בטיפול ותשמרי על איכות חייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו