נדודי שינה ומחזור מזגזג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נדודי שינה ומחזור מזגזג
    רותם
    09/07/2015

    רופא נכבד ,
    אני בת 47+3 ילדים. מקבלת מחזור כל חודש למעט בחודש האחרון שלא הגיע. לעיתים דמו ים בין מחזורים . סובלת לאחרונה מיקיצות באמצע החילה וחוסר יכולת לחזור לישון או הירדמות בהמשך ,המלווה בהרבה יקיצות עד כבוקר. למרות שזה הסימפטום היחיד ,הרופא המליץ פרוגילוטון. האם מתאים למרות שהמחזור יחסית סדיר ? האם מדובר בהורמונים לגיל מעבר ? מהו המינון המינימלי המומלץ והאם אין צורך להוסיף פרוגסטרון? מתנצלת על ריבוי השאלות .. מקווה שתהיה סבלני איתי ..
    תודה רבה מראש , רותם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נדודי שינה ומחזור מזגזג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נדודי שינה ומחזור מזגזג - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    16/07/2015

    המחשבה כיום היא שתסמיני גיל המעבר יכולים להתחיל עוד בתקופה בפרימנופאוזלית.
    אבל סימפטומם יחיד של הפרעות שינה , עם מחזורים לחלוטין סדירים לא מהווה עדין אינדיקציה לתסמיני גיל המעבר.
    בארה'ב מוכרים מלטונין, הורמון השינה, על המדפים ללא כל צורך במירשם רפואי, בדיוק בגלל התלונות שלך. ניתן להשיגו במינונים של 3, 5, 10 מג'ר.
    בד'כ ההמלצה הינא על מינון של 5 מג'ר.
    או שמישהו יביא לך או ישלח מארה'ב שם נמכר על המדפים, או שתזמיני דרך אתרים מתאימים באינטר נט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו