גיל המעבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גיל המעבר
    בת שבע
    28/08/2015

    היי,
    קראתי את המלצתך לגבי ה- ואגיפאם, התחלתי להשתמש בטבליות וחיי השתנו- אין לי כאבים כשאני מקימת יחסי מין, היובש כמעט ונעלם (בסה"כ חודש וחצי אחרי תחילת הטיפול).
    קראתי את המלצתך לגבי בליעת כדורי אסטרוגן ואני מעוניינת להשתמש בכדורים.
    מהי המלצתך?
    למי עליי לפנות?
    אני אחרי כריתה דו צדדית של השד לאחר שמצאו אצלי DCIS ן- LCIS ורצפטורים חיוביים לאסטרוגן (לאחרונה קראתי שסוגים אלו לא נחשבים כסרטן - האם פרוש הדבר שההתייחסות אלי היא כאל אישה רגילה בריאה?).
    המחזור הפסיק לי לחלוטין לפני כשנה, ואני בת 53 שנים.
    רופא הנשים שלי מאוד סקפטי.
    מה המלצתך?
    למי עליי לפנות?
    תודה מקרב לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיל המעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל המעבר - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    29/08/2015

    הלוואי והייתה תשובה פשוטה לכל שאלותיך. אבל היות ומזה עשרות שנים אני מתעסק בסרטני שד והורמונים .
    סוגי הסרטן שאת מציינת , הולכים ומתבהרים בשנים האחרונות כטרום סרטן, אלא אם היתה חדירה מעבר לדופן הצינוריות ( INVASIVE CA)
    כמו כן יש לדעת רצפטורים ובדיקת אונקוטסט שמקובל לעשות בשנים האחרונות לתאי גידול בשד ( הבדיקה נעשית בארה'ב ע'י שליחה של תאים שנשמרו בבדיקה הפתולגית שאיבחנה את סוג הסרטן), כמו כן הזמן שעבר ופרמטרים נוספים ורק לאחר איסוף של מכלול הנתונים ניתן לשקול בצורה מושכלת איזה טיפול יתאים לך.
    לגבי הואגיפם- המשיכי ללא כל חשש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו