הנקה וגיל המעבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה וגיל המעבר
    גלית
    07/09/2015

    1



    שלום רב,


    אני בת 38 וחודש. יש לי שלושה ילדים בני 6,4 ושנתיים. את הקטנה אני עדיין מניקה (לא בלילה). ההריונות היו ספונטניים ומהירים, ולשני האחרונים נכנסתי תוך כדי הנקה, אבל היה לי מחזור סדיר וזיהיתי ביוץ.

    כעת אני רוצה להכנס להריון רביעי, יש לי וסת סדירה במרווחים קבועים, אבל אני לא מזהה ביוץ, לא מצליחה ולא חשה כאבי ביוץ. כמו כן, אני לא מרגישה יותר בכאבי מחזור, דבר שליווה אותי כל החיים.
    בנוסף, אני ישנה הרבה פחות שעות מבעבר ומתעוררת בלילה, יש לי גם קצת הזעות לילה, דבר שגם חדש לי.

    ה שאני אומרת - האם ייתכן ובגלל פרולקטין גבוה, חסר לי אסטרוגן ופרוגסטרון (או משהו כזה) וזה גורם לי התחלה של גיל המעבר, כי לכאורה יש קצת סממנים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה וגיל המעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנקה וגיל המעבר - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    10/09/2015

    כל עוד יש לך מחזור סדיר פירושו הדבר שיש לך ביוץ סדיר גם עם את לא חשה בכך. עובדתי.
    אין בתאור שאת מוסרת כל קשר לגיל המעבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו