האם זה לא מאוחר אחרי 3 שנים להתחיל טיפול הורמונלי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה לא מאוחר אחרי 3 שנים להתחיל טיפול הורמונלי?
    ד``ר איתן פאר
    20/09/2015

    שלום רב
    אני בת 55.6 ללא מחזור כבר 3 שנים ללא תופעות של גיל המעבר ומרגישה בריאה.
    ביעוץ אצל רופא הומלץ לי למרות זאת לקחת 1 כדור של EVIANA .
    ושאלותי הם: האם זה לא מאוחר אחרי 3 שנים להתחיל טיפול הורמונלי?
    האם טיפול זה בטוח? והאם יש תופעות לוואי?
    האם כדור זה מכיל גם פרוגסטון מאחר ויש לי רחם?
    לציין שאני לוקחת כל יום כדור בשם אולנזפין וכן מטרפומין האם זה מתנקש .
    בקיצור מה דעתכם על כך ומה ההמלצה?
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורמונים - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    22/09/2015

    לא הבנתי את שיקולי הרופא שלך מדוע הוא המליץ על אוויאנה. במידה ויש תסמיני גיל המעבר הרי התשובה ברורה . במידה ולא יש לשקול שיקולים נוספים .
    אבל רצוי לבדוק האם יש משקעי טרשתיים בעורקים - בדיקת דופלר אולטראסאונד - לפני קבלת ההחלטה וכן מיכלול בדיקות נוספות , כולל צפיפות עצם, לפני קבלת החלטה בנידון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו