נובופם וPMS

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נובופם וPMS
    ליאת
    03/11/2015

    שלום רב,
    בת 50 בפרימנופאוזה סובלת מתופעות מוקצנות (פיזיולוגיות ונפשיות) של PMS ארוך וקשה יותר (לפי רופא הנשים - עדיין מבייצת). על סמך בדיקות הדם הרופא המליץ על נובופם כדי להביא לאיזון הורמונלי. בעוד כשבוע עומדת לסיים את החפיסה הראשונה. כשבועיים לאחר תחילת החפיסה (תחילת המחזור) התחילו תופעות מוכרות של PMS. האם הנובופם הוא הפתרון לעניין זה? האם יש בכלל פתרון או שצריך להמתין עד לסיום המחזור?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נובופם וPMS

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נובופם וPMS - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    04/11/2015

    בד'כ שימוש בנובופם עשוי להקל מאד על תסמיני PMS אבל יש להתמיד לפחות מספר חודשים ואז לשקול .
    במידה ועדין לא עוזר מספיק ניתן להוסיף גם ציפרלקס המרגיע את התגובה של המוח לאגירת הנוזלים בו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • eviana או novofem לאשה בת 55

    קמי
    16/12/2015

    שלום לך
    אני בת 55, אין לי מחזור כ- 10 שנים כבר.
    בבדיקת צפיפות עצם נמצא כי יש לי אוסטיאופרוזיס קשה!
    רופאה המליצה eviana. האם אחרי 10 שנים ללא מחזור או הורמונים, זה נכון פתאום לקחת הורמונים? והאם לדעתך מצב העצמות ישתפר...
    אם כן, מה עדיף לקחת מבין שתי התרופות הנ"ל
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסטיאופרוזיס קשה בגיל 55

    קמי
    17/12/2015

    בהמשך לשאלה שלי,
    האם תופעות הלוואי שהוזכרו לגבי novofem כמו עייפות וחולשה קיצונית, נפיחות, קשיים בנשימה, פצעים, גרד, אקנה, תופעות אלרגיה ועוד, לא מופיעות בשימוש של eviana ? (ראיתי גם שנובופם זולה יותר) ומה משתי התרופות זהה ביולוגית להורמון המופרש מהגוף?
    אני רזה עם נוקשות במפרקים ואוסטיאופרוזיס קשה...האם שימוש בהורמון יכול להחזיר את מצב העצם למצב שלפני כמה שנים? או שאפשר רק סידן וויטמין D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • eviana או novofem לאשה בת 55 - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    22/12/2015

    10 שנים ללא הורמונים מחייב התייחסות האם לא איבדת כבר את " חלון הזדמנויות" ללקיחת הורמונים.
    בכדי לדעת זאת עליך לבצע בדיקת דופלר של עורקי בקרוטיס - ( אולטראסאונד של עורקי הצואר) ולבדוק האם יש כבר משקעים טרשתיים.
    במידה ויש אזי איבדת את חלון ההזדמנוית וממש לא להתחיל עם הורמונים.
    לטיפול באוסטאופורוזיס מומלץ לתת ביספוספנטים ( אקטונל, פוסאלאן
    9 ומינון גבוה של ויטמין D וסידן
    יש תרופות רבות נוספות ורופא המתמצא התחום יוכל לעזור לך בנידון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו