האם יש לי דיכאון או השפעה הורמונלית של גיל המעבר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש לי דיכאון או השפעה הורמונלית של גיל המעבר?
    ליזה
    15/05/2016

    אני בת כמעט 54.מחזור אחרון 10/16.לפני כשלושה חודשים החלו גלי החום קשים -פעמים רבות ביום,כמו כן ירידה בחשק המיני ובחילות .
    אני אישה אופטימית ושמחה אך בחודש האחרון אני חווה בחילות עצבות ורצון לבכות וכן רצון לצאת מהבית וללכת ברגל .
    ברצוני לציין כי לאימי יש סרטן בלוטת התריס והיא עברה ניתוח להסרת הבלוטה .
    מאז ,כחצי שנה היא בדיכאון .גם לאחותי הצעירה ממני יש הגדלה של הבלוטה.
    בעקבות הממצאים המשפחתיים עברתי אולטרה סאונד של הבלוטה לפני שנה .תוצאותיה של בדיקה זו וכן תוצאות בדיקות הדם של הבלוטה היו תקינות .
    האם התופעות שיש לי נובעות מגיל המעבר ,או שמא נובעות מבעיה בבלוטת התריס ?
    אילו בדיקות דם אני צריכה לעבור כדי לבדוק זאת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש לי דיכאון או השפעה הורמונלית של גיל המעבר? - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    15/05/2016

    חסר הורמונים מובהק
    תתחיל טיפול הורמונלי ותראי לבד את ההבדל והיעילות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו