דפיקות לב והורמון האויאנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דפיקות לב והורמון האויאנה
    אירית
    19/06/2016

    שלום רב
    1. לאחר שנים רבות, נשים הוזהרו שלא לקחת הורמונים בשל החשש למחלת הסרטן , לאחרונה רופאים ממליצים על לקיחת הורמונים , אודה על הסבר מה גרם לשינוי ומה דעתך ?
    2. האם הורמון האויאנה יכול לגרום לדפיקות לב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפיקות לב והורמון האויאנה - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    22/06/2016

    תובנות ביולוגיות ומחקרים ברמה של ביולוגיה מולקולארית שהוכיחו מעל לכל ספק שישנם הורמונים המגינים מאד מבפני סרטנים בעיקר שד וקולון, לעומת סוגים אחרים של הורמונים היכולים לעודד סרטנים.
    אז - הורמונים זו משפחה גדולה מאד של תרופות , כמו אנטיביוטיקה, ויש לדעת מה , כמה ואיך להשתמש בהם בצורה מושכלת.
    כמו כן, שיא פעילות הורמונלית של נשים היא בגיל 18-26 ואין כלל סרטני שד בגילאים האלו היות וההורמונים מגינים על השד - אחרת לכולן היה סרטן שדיים ולא ניתן היה להניק תינוקות והגזע האנושי היה ניכחד. החל מגיל 50 יש זינוק של 100% בשכיחת סרטנ י שד כל עשור שהאשה מתרחקת מהתקופה של המחזור האחרון.
    ולכן כיום ההמלצה גורפת - לתת טיפול הורמונלי - לכל החיים.
    העדר פעילות הורמונלית קשורה בהאצה בפעימות לב. לא אוויאנה גורם לכך אלא נהפוך הוא. ולכן , במידה ותחת אוויאנה את ממשיכה עם האצות הפעימות הלב יש לברר סיבה - כון הפרעה בתפקודי טיירואיד למשל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו