טיפול בכשת שחלתי מוקדם - בת 38

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בכשת שחלתי מוקדם - בת 38
    דנה
    29/06/2016

    שלום,
    אני בת 38 + 3 ילדים ללא קושי בכניסה להריון. ללא מחזור טבעי כבר כ- 9 חודשים. לפני כן מחזור סדיר עם גלולות. בדיקות הורמונליות מצביעות על כשל שחלתי + רירית דקה. הרופא נתן לי מחזור אחד של גלולות ששכחתי את שמן כדי לגרום למחזור. לאחריהן אכן קיבלתי משהו כמו מחזור. חודש לאחר מכן - עוד אחד ומאז, כבר 3 חודשים, ללא דימום.
    אני לא סובלת משום תופעות של גיל המעבר. לא דיכאון, גלי חום או חוסר באנרגיה. להפך - אני מרגישה טוב.
    לאמי הפסיק המחזור בגיל 42, גם ללא תופעות לוואי משמעותיות.
    האם במקרה כזה נדרש טיפול קבוע בהורמונים?
    האם יש איזשהו סיכוי שהמחזור יחזור או אפילו כניסה להריון (רצוי)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בכשת שחלתי מוקדם - בת 38 - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    02/07/2016

    לכשל שחלתי מ וקדם אכן יש גם מרכיב גנטי.
    אבל 5% מהמקרים חוז רמדי פעם מחזור ואפילו תוארו הריונות.
    נעשה נסיון טיפולי להחזיר פעילות הורמונלית ע'י מתן הורמון הנקרא DHEA במינון של 25 הנמכר בארה'ב על המדפים ללא צורך במירשם רפואי אבל התןצאות לא בצדיקו הפיכתו לטיפול מוסכם
    כן רצוי לקבל טיפול הורמונלי מחזורי , כגון נובופם, שישמור על רירית הרחם ויגרום למחזור חודשי וימנע לחלוטין תסימני הזדקנות מוקדמת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו