הורמונים בגיל מעבר ומראה עור הפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורמונים בגיל מעבר ומראה עור הפנים
    קרן
    01/07/2016

    שלום שמי קרן אני בת 50. המחזור החודשי פסק בגיל 40 לערך ומעולם לא טופלתי בהורמונים. אין לי תופעות גיל מעבר, בבדיקת מיפוי הורמונים אין הורמונים כלל בגוף. עור הפנים שלי ממש הזדקן ונהיה דקיק. אחרי ביקור אצל רופא הנשים שלי לפני שלשה חודשים הוא נתן לי הורמון הוויאנה. השאלה שלי היא האם הטיפול יעיל לאחר שכ8 שנים לא נטלתי הורמונים כלל ? האם זה ייתן מענה או יישפר את מראה עור הפנים? ואם לא האם ישנו הורמון או תרופה כלשהי לשיפור "חיות" העור ומראהו
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורמונים בגיל מעבר ומראה עור הפנים - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    02/07/2016

    יש תכשירים בצורה של קרם לעור הפנים המכילים אסטרוגן
    ניתן גם למרוח קרם אסטרוגני המיועד בעצם ליובש נרתיקי, אובסטין, על עור הפנים. יעיל
    כמובן שמניעה תמיד מוצלחת יותר היות ובביולוגיה לא ניתן תמיד להחזיר עטרה ליושנה
    לגבי אוואנה- היות ומעל 5 שנים את ללא פעילות הורמונלית חובה לבצע קודם למתן הורמונים בכדורים בדיקת של דפנות עורקי הצואר - דופלר אולטראסאונד של עורקי הצאר - לבדיוק האם יש כבר משקעים טרשתיים או עיבוי של הדופנות. במידה וכן נסגר "חלון ההזדמנויות" ואסור לך לקבל טיפול סיסטמי בכדורים
    במידה ודפנות כלי הדם נקיים ממשקעים טרשתיים הייתי הולך על מינון מאסטרוגני גבוה יותר , כגון אקטיבל או אנג'ליק ולאו דוקא אוואינה לאור תלונותיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו