הורמונים חלופיים אסטרוג'ל ואוטרוגסטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורמונים חלופיים אסטרוג'ל ואוטרוגסטן
    אור
    10/07/2016

    אני מטופלת בחצי שנה האחרונה בג'ל אסטרוג'ל 0.06%+ טבליות נרתיקיותשל אוטרוגסטן 100 מידי ערב ופעמיים בשבוע גם בוגיפם.
    לפני כשלושה שבועות הופיעו כאבים בחזה ואח"כ החל דימום אינטנסיבי שנאלצתי להפסיק את הטיפול עד להפסקת הדימום (אחרי שבוע), שמהר מאוד חזרו גלי החום וההזעות.
    כעת אחרי יומיים של שימוש שוב הופיע דימום.
    האם יש צורך שוב להפסיק את הטיפול?
    בבית המרקחת הרוקח שאל למה אני לוקחת בלי הפסקה... האם צריך הפסקות בטיפול או שנכון להמשיך ברצף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוסף לשאלתי פצעונים מרובים בפנים

    אור
    10/07/2016

    אשמח לדעת מה ניתן לעשות עם שינוי בעור הפנים, פיגמנטציה ופצעונים מרובים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורמונים חלופיים אסטרוג'ל ואוטרוגסטן - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    14/07/2016

    הרוקח טועה, ובגדול.....
    אבל ספיגה של הורמונים דרך העור שונה מאשה לאשה כמו גם מינון האוטרוגסטאן לא מספיק.
    אפשר לבדוק זאת ע'י מעקב אולטראסונוגרפי אחרי עובי וסדירות רירית הרחם.
    בד'כ במצבך רצוי אוטרוגסטאן 200 ולא 100, או שינוי של מינון ג'ל האסטרוג'ל
    לחילופין אפשר לשנות את הטיפול לטיפול הורמונאלי שונה , ויש הרבה
    כלומר התאמה אישית ..
    יש להפסיק לקיחת הורמונים בזמן דימום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו