מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הורמונים תסמינים גיל המעברמבולבלת26/08/2016
שלום רב,
אני בת 49, עם רוב התסמינים לצערי של גיל המעבר. אני שוקלת בכובד ראש להתחיל לקחת הורמונים. התחלתי לקחת וגיפם, אך השיפור היה חלקי. האם נטילת הורמונים תפטור אותי מהצורך לקחת גם וגיפם?
כמובן שאני חוששת. מדובר בהתלבטות אכזרית. שיפור איכות חיים עכשיו, או סיכון לסרטן השד בהמשך. כמו כן אני חוששת מתופעות לוואי של ההורמונים כמו השמנה. לצערי, כבר השמנתי עד כה, גם בלי ההורמונים. האם יש סיכוי שההשמנה תיפסק (כמובן יחד עם תזונה נכונה וספורט).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר איתן פאר26/08/2016טעות , גדולה ביותר, בהבנת פעילות ההורמונים
ללא הורמונים כל הנשים מעלות במשקל היות ואין יותר אסטרוגן שינטרל את הטסטוסטרון הנוצר כל חיי האישה מבלוטת האדרנל- יתרת הכיליה. ולכן תוספת של 10 ק'ג בחמש השנים הראשונות להפסקת המחזור מהווה יותר סטנדרט מאשר חריגה
לגבי סרטן השד-
תפקיד הביולוגית של ההורמונים לאפשר לשד ליצר חלב ובכך להבטיח המשכיות של המין האנושי. ולכן בשיא הפעילות ההורמנלית- בשנות העשרים- נדיר ביותר שיהיה סרטן שד עקב ההגנה ההורמונלית עליו
שכיחות סרטן שד מכפילה עצמה כל עשור ללא הורמונים ( 1:52 בגיל 50, 1:24 בגיל 60 וכן הלאה) שכן אין כבר הגנה על השד בהעדר פעילות הורמונלית
ולכן סרטן השד מיצר לעצמו קולטנים לחמרים , כולל הורמנליים, שהוא זקוק להם לצורך התפתחותו ואינו סופג אותם מהדם
ישנם סוגי אסטרוגנים וסוגי פרוסטאטיבים המפחיתים שכיחות סטני השד ואפילו גורמים לסרטן שד , במידה ומתפתח תחת נטילת טיפול הורמונלי, להיות פחות אלימים ופחות גוררתיים.
הסירי דאגה מליבך והתחילי לחשוב חיובי על איכות חייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בטן נפוחה בגיל המעבר וכיצד ניתן למנוע
ליויאל - תופעת לוואי של הפרעות בראייה
פטריה ושימוש באגיסטאן ללא הועיל
הפרשות מרובות עם ריח והאם יש תכשיר שיפחית
חום קבוע ומתגבר איך מטפלים
הורמונים לפקטור ליידן 5
בת 33, אל ווסת, נובופם
מדבקות של אוורל קונטי ומה מתחילות להשפיע
מחזור ממושך טרום גיל המעבר בת 50 וחצי
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


.jpg)
