המלצות ללקיחת הורמונים -אשמח לתגובתך, תודה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המלצות ללקיחת הורמונים -אשמח לתגובתך, תודה.
    יונה
    07/09/2016

    שלום דר פאר,


    הייתי שמחה לקבל מענה לשאלתי:
    מדוע אין המלצה גורפת לכלל הנשים לקחת הורמונים בגיל המעבר? גם כאלו שאינן סובלות מגלי חום?
    לפי המענה שלך בפורום, ההורמונים החלופיים אמורים להגן על האישה מפני סרטן השד. אם כך, מדוע לא להמליץ לכולן ליטול אותם?

    כמו כן, ציינת בפורום במענה לאחת הפונות:
    "לכן סרטן השד מיצר לעצמו קולטנים לחמרים , כולל הורמנליים, שהוא זקוק להם לצורך התפתחותו ואינו סופג אותם מהדם. ישנם סוגי אסטרוגנים וסוגי פרוסטאטיבים המפחיתים שכיחות סטני השד ואפילו גורמים לסרטן שד , במידה ומתפתח תחת נטילת טיפול הורמונלי, להיות פחות אלימים ופחות גוררתיים"

    מחד, צוין כי יש שמפחיתים את שכיחות סרטני השד ויש שמגבירים זאת. אילו סוגי אסטרוגנים גורמים לסרטן השד? אשמח אם תוכל לציין את שמות התרופות שמכילות אותם.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצות ללקיחת הורמונים -אשמח לתגובתך, תודה. - תגובה

    ד``ר איתן פאר
    10/09/2016

    זו תורה שלמה וגדולה ועל כך כבר כתבתי פרקים בספרים מדעיים ולא ניתן לתת תשובה פשטנית כתשובה לשאלה בפורום זה ,אבל אני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי, ולכן אין ליחס להורמונים אפקט כללי אלא לכל הורמונן פרופיל ביולוגי אחר ולכן יש להתמחות בתחום לפני שמציעים טיפולים אלו ואחרים- כלומר רפואה מותאמת אישית בהתאם לפרמטרים מרובים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו