דימום תוך כדי נטילת כדורי אנג׳ליק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום תוך כדי נטילת כדורי אנג׳ליק
    אלונה
    18/12/2016

    שלום,

    אני בת 52 ונוטלת כדורי אנגליק כבר 4 שנים (מיד עם תום הוסת התחלתי).
    לפני כשבוע התחילו להופיע לראשונה הכתומות דמיות.
    נבדקתי אצל רופאת נשים שאמרה שזה כתוצאה מהטיפול ההורמונלי החלופי.
    היא אמרה שמידי אני צריכה להפסיק, ואין לי אפשרות לקבל לשארית חיי טיפול הורמונלי מכל סוג שהוא. אלא אם הוא טבעי(המליצה על פטו-קלציק).
    מפחדת מאוד מההפסקה המיידית, ומהסימפטומים שעלולים להגיע.
    אמי מאוד סבלה מגלי חום, אם המידע רלוונטי.

    בבקשה הביתי רוצה לדעת מה דעתך בנושא
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום תחת אנג'ליק

    ד``ר איתן פאר
    24/12/2016

    צר לי אבל אני כלל וכלל ובאופן מוחלט לא מסכים עם מה שאת מצטטת שהרופאה אמרה לך
    דימום תחת טיפול הורמונלי נגרם עקב ניוון של רירית הרחם. בבדיקת אולטראסאונד מוצאים רירית רחם מאד דקה
    תפסיקי את האנג'ליק עד שיפסק הדימום ואז את יכולה בשקט לחזור לטיפול - לכל חייך.
    במידה ושוב יהי דימום רצוןי פשוט לשנות את סוג הטיפול ההורמונלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו