לקיחת הורמונים והשלכות הפסקתם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקיחת הורמונים והשלכות הפסקתם
    לירון
    25/12/2016

    שלום,
    האם המצב בן בהדרגה יורד ייצור האסטרוגן בגוף, לא מאפשר לגוף הסתגלות טובה יותר לעומת מצב בו לוקחים הורמונים ואז מפסיקים באופן חד? אני שואלת כי שומעת מנשים רבות שההפסקה הייתה להן מאוד קשה ואני תוהה האם זו רק חזרה של סימפטומים קודמים או שהתהליך בו הגוף מורגל מחדש באמצעות הטיפול לרמות אסטרוגן ממש טובות ואז יש הפסקה חדה אינו קשה הרבה יותר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השלכות הפסקת הורמונים

    ד``ר איתן פאר
    26/12/2016

    בהתחשב בעובדה שעד לפני 120 שנה לא היה כלל גיל המעבר היות ותוחלת חיי הנשים היתה 46 שנים בלבד בממוצע, הרי שגיל המעבר אינו כלל ועיקר תופעה "טבעית".
    ולכן מחלקים את חיי האישה כל עוד יש לה פעילות הומולית וכאשר זה פוסק ואז מתחילות להופיע מחלות כגון דמנציה- אלצהיימר- התקפי לב, אוסטאופורוזיס, ניוון הנרתיק והשלפוחית, יתר לחץ דם, עליה בשומני דם- כולסטרול- השמנה ניכרת ועוד ועוד
    ולכן אין כיום שום הנחיה להפסיק טיפול הורמונלי בכל גיל ומולץ לקחתם לכל החיים וכלל לא להפסיק אותם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו