הפרעות קצב בעקבות גיל המעבר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות קצב בעקבות גיל המעבר?
    עינב
    27/12/2016

    שלום , בגיל 43 התחיל לגמגם לי המחזור והיו לי גלי חום קשים קצת לאחר מכן התחילו גם הרבה מאוד הפרעות קצב פעימות מוקדמות. התחלתי לקחת טיפול הורמונלי של נובופם לאחרונה אני מרגישה שבזמן שאני לוקחת את הכדורים הלבנים שמכילים אסטרוגן ופרוגסטרון הפרעות קצב מאוד תדירות ומטרידות
    ניסיתי תקופה להחליף הורמונים לאקטיבל אך הרגשתי מאוד לא טוב איתם סחרחורות וחולשות וגם הפרעות הקצב לא ממש פחתו .
    לאחרונה התחלתי לקחת אסטרופם חודש ולאחר מכן חודש נובופם . בפעם הראשונה התחיל לי דימום לאחר שסיימתי את האסטרופם.
    בפעם השניה התחלתי לקחת את הפרוגסטרון והאסטרוגן של הנובפם (הכדורים הלבנים) לאחר 22 ימים של אסטרופם הפרעות הקצב בזמן הכדורים הלבנים מטריפות כמו כן יוצאות לי גם אפטות בפה.
    אשמח לשמוע לעצתך האם יודע על קשר בין פרוגסטרון להפרעות קצב .
    האם חוסר האיזון ההורמונלי הוא זה שגורם להפרעות הקצב ואם כן איך אני יכולה ליצור איזון ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב לב והורמונים

    ד``ר איתן פאר
    03/01/2017

    לפני כל טיפול הורמונלי , במצב של הפרעות קצב , במיוחד כאלו היכולות לגרום לתסחיפים - ( מקרה אריק שרון), עליך להיוועץ עם מומחה קארדיולוגי בתחום
    ממליץ על המרפאה של דר' טלי פורטר בבילנסון
    רק לאחר יעוץ קארדיולוגי מוסמך ניתן לחשוב ולשקול האם ואיזה סוג של הורמונים לתת לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו