הפסקת שימוש בהורמונים גיל 55

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת שימוש בהורמונים גיל 55
    עירית שפירא
    12/04/2017

    שלום רב
    אני בת 55.5
    אני סובלת ממגרנות מגיל צעיר.
    כשלוש שנים אני לוקחת אביאנה. המיגרנות גברו. בחצי שנה האחרונה הן מופיעות 3 פעמים בשבוע.
    החלפתי אביאנה במדבקות אסטרוגן וביום השני נאלצתי להסיר את המדבקה כי כאבי הראש הפכו לבלתי נסבלים.
    אני בודקת אפשרות להפסיק קליל עם ההורמונים.
    מהן התופעות לוואי שיכולות להיות מהפסקת ההורמונים? האם קיים טיפול הורמונאלי חלופי?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנות והורמונים

    ד``ר איתן פאר
    22/04/2017

    אכן אסטרוגן מעלה שכיחות של מיגרנות.
    במקרים אלו הטיפול ההורמונלי המועדף אינו מינון קבוע ואחיד כפי שיש בכדורים או במדבקות אלא ע'י ג'ל אסטרוגן הנקרא אסטרוג'ל ואותו מורחים פעם ביום או יומיים בכמות המסומנת במיגרעת פלסטית המצורפת לאריזה. ניתן כאן להפחית או לעלות מינונים בהתאם לתופעות הלואי כגון מיגרנות. יש להוסיף פרוגסטרון טבעי כגון אוטרוגסטאן בכדור יומי. למנוע עיבוי יתר של רירית הרחם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו