שאלות לגבי מחזור בגיל 50

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות לגבי מחזור בגיל 50
    רותם
    20/04/2017

    שלום רב,
    אני בת 50 וחצי. יש לי 2 שאלות:
    1. מאז ומתמיד היה לי מחזור ווסת לא סדיר, בין אחת לחודש לאחת לשלושה חודשים או אף יותר. הייתי בטיפולי פריון במשך שנים והמוזר הוא שבהריון הראשון הריתי לאחר כחמישים יום מתחילת המחזור ( במקום ביום ה-14, כפי שקורה לרוב) ובהריון השני הריתי באופן טבעי, ללא טיפולים.
    בשנתיים האחרונות יש לי מחזור סדיר אחת לחודש. כיצד יתכן שדווקא בגיל המעבר יופיע מחזור סדיר?
    2. בעלי ואני לא משתמשים באמצעי מניעה מפאת גילי. מה הסיכוי להריון טבעי בגילי?
    בתודה,
    רותם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות לגבי מחזור בגיל 50

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון בגיל 50

    ד``ר איתן פאר
    22/04/2017

    מאד לא סביר להרות בגיל זה.
    השחלות ממשיכות ליצר הורמונים כך שיש מחזורים אבל יכולת הפריה של ביציות תלוי במיטוכונדריות שבתןך הביציות ואלו נעלמים סביב גיל 45 ולכן אז מפסיקים טיפולי פוריות למרות שמדי פעם כל רופא נשים נתקל באישה שמבר לגיל זה המוצאית עצמה בהריון ספונטני. אבל בגיל 50 זה ממש נדיר ביותר.
    שחלות פוליציסטיות מלידה מאופיינות באי סדירות ניכרת של ביוצים ולכן הרית אחרי 50 ים מהמחזור והיה לך אי סדירות במחזורים, אבל עם הגיל, דוקא מעבר לגיל 42 , עם ירידת מספר הבייציות בשחלות כתוצאה מביוצים והגיל מתחיל איזון הורמונלי טוב יותר ולכן מחזורים הופכים לסדירים , מה שלא היה כל החיים קודם לכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו