כדורים או מדבקות לתופעות הלוואי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כדורים או מדבקות לתופעות הלוואי
    סיגלית
    20/04/2017

    שלום רב, שמי דנה בת 47, לפני שנתיים עברתי כריתת רחם מפני שהיה לי רחם שרירני. את השחלות השאירו לי. בשנה האחרונה מרגישה תופעות לוואי חזקות של גיל המעבר. בכי שלא נפסק, חוסר מצב רוח, גלי חום וכו'. חשוב לי לציין שיש לי חרדות ודיכאון זה 20 שנה וכדור פסיכיאטרי גרם לי לדיסטוניה קשה ברגליים שאני סובלת ממנה כבר המון שנים. הרופא נתן לי ESTROFERM בכדורים וכתוב בתופעות לוואי התכווצויות ברגליים. פוחדת מתופעות לוואי ומכדורים. האם הכדור מנפח את הגוף? מה ההבדל בין כדור למדבקה? ומה אפקטיבי יותר? לא עדיף משהו טבעי? מבולבלת ומפוחדת....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדבקות או כדורים

    ד``ר איתן פאר
    22/04/2017

    יש נוחיות ויעילות טובה יותר בכדורים אבל גם מדבקת אוורל 50 תעשה טוב את העבודה ולכן אין משמעות רפואית לא לאחד ולא לשני במצבך ואת זכאית להחליט במה את מעדיפה להשתמש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו