התחלתי הורמונים בגלל גלי חום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התחלתי הורמונים בגלל גלי חום
    שרה
    23/04/2017

    בת 53, התחלתי אנג'ליק לפניי 23 יום בעקבות גלי חום קשים, הגעתי להחלטה לאחר התייעצות איתך ומודה על כך בכל יום. יש שיפור דרמתי.
    חזרתי לרופאה שלי בבקשה להחליף לאויאנה כי המינון נמוך יותר, היא טענה שבגלל גלי החום הקשים מאוד שחוויתי עדיף שאקח אנג'ליק ונראה בהמשך. 1. האם הרופאה שלי צודקת?

    שאלה 2. אני סובלת מציסטות מרובות בשד. אני במעקב.
    השבוע חלק מההציסטות החלו לכאוב ולהיות דלקתיות, זה דבר שקורה לי מידי פעם. האם ההורמונים מפחיתים או מגבירים את הציסטות בשד?

    3. האם נורמלי שלפעמים יש לי מיני גל חום פה ושם?
    4. האם יש צורך לעשות תיפקודי קרישה בזמן לקיחת הורמונים במיוחד בשנה הראשונה?
    תודה רבה לך דר' יקר עזרת לי מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התחלת הורמונ ים

    ד``ר איתן פאר
    26/04/2017

    הרופאה שלך צודקת. המשיכי בשלב זה עם אנג'ליק לפחות לחצי שנה ואז ניתן לשקול במה להמדיך.
    כאבי שדיים די אופיינים בשלושת החודשים הראשונים ללקיחת הורמונים וזה אמור לחלוף
    יש פרטים רבים נוספים בדך הפייס-בוק שלי. תבקשו חברות- איתן פאר- גיל המעבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו