מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הוצאת פוליפ אנדומטריאלישרית23/04/2017
שלום רב,
אני בת 46 + 2 , ללא מחזור שנה ו3 חודשים. פרופיל הורמונלי שנעשה לאחרונה מנופאוזלי. עקב רירית הרחם מעובה בהעדר מחזור, רופאת הנשים עשתה לי ביופסיה ביולי 2016 ( לאחר 7 חודשים ללא וסת) והתוצאה שנתקבלה היתה רירית פרוליפרטיבית. היא אמרה אז שזה תקין אבל לא קיבלתי מחזור. בהמשך מעקב לפני כחודש באולטראסאונד התגלה ממצא החשוד כפוליפ ונעשתה היסטרוסקופיה אבחנתית והרופא איבחן פוליפ בגודל 1 ס״מ בדופן קדמית של הרחם. לאור הממצא והיותי במנופאוזה נקבעה היסטרוסקופיה כירורגית לעוד 3 שבועות. שאלותיי הן:
1. האם תוצאת הפיפל אכן תקינה? ללא מחזור ? כי הבנתי שאם אין וסת, יש צורך בהמשך בירור.
2. האם אין אפשרות להוציא פוליפ בגודל כזה ללא הרדמה מלאה ( יש נישה קיסרית)?
3. לפני כשבוע ( כשבועיים לאחר ההיסטרוסקופיה) ובמשך כ 5 ימים היה לי מעט מאד דם מידי פעם בניגוב. האם דחוף להקדים את ההיסטרוסקופיה הכירורגית?
מודה מאד על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפ והיסטרוסקופיה
ד``ר איתן פאר26/04/2017זו פרוצדורה פשוטה יעילה ואינה מצריכה הרדמה כללית.
רירית פרוליפרטיבית מעידה שיש עדין פעילות אסטרוגנית ושווה לבדוק ע'י בדיקת דם לפרופיל הורמונלי.
ניתן להמתין שבועיים לתור שנקבע לך להיסטרוסקופיה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוליפ והיסטרוסקופיה
שרית27/04/2017תודה על תשובתך אשמח אם תוכל לחדד לי:
א. אין צורך בהרדמה כללית על מנת להוציא פוליפ בגודל 1 ס״ מ? התור שנקבע לי הוא להיסטרוסקופיה כירורגית בהרדמה מלאה. כמובן שמעדיפה להימנע אם אפשרי.
2. בפרופיל ההורמונלי שעשיתי נמצא: אסטרדיול-127
LH - 52
FSH - 97
הבנתי שזה פרופיל מנופאוזלי. אם אכן זה כך, איך זה מסתדר עם רירית פרוליפרטיבית?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בטן נפוחה בגיל המעבר וכיצד ניתן למנוע
ליויאל - תופעת לוואי של הפרעות בראייה
פטריה ושימוש באגיסטאן ללא הועיל
הפרשות מרובות עם ריח והאם יש תכשיר שיפחית
חום קבוע ומתגבר איך מטפלים
הורמונים לפקטור ליידן 5
בת 33, אל ווסת, נובופם
מדבקות של אוורל קונטי ומה מתחילות להשפיע
מחזור ממושך טרום גיל המעבר בת 50 וחצי
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)


.jpg)
