הוצאת פוליפ אנדומטריאלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוצאת פוליפ אנדומטריאלי
    שרית
    23/04/2017

    שלום רב,
    אני בת 46 + 2 , ללא מחזור שנה ו3 חודשים. פרופיל הורמונלי שנעשה לאחרונה מנופאוזלי. עקב רירית הרחם מעובה בהעדר מחזור, רופאת הנשים עשתה לי ביופסיה ביולי 2016 ( לאחר 7 חודשים ללא וסת) והתוצאה שנתקבלה היתה רירית פרוליפרטיבית. היא אמרה אז שזה תקין אבל לא קיבלתי מחזור. בהמשך מעקב לפני כחודש באולטראסאונד התגלה ממצא החשוד כפוליפ ונעשתה היסטרוסקופיה אבחנתית והרופא איבחן פוליפ בגודל 1 ס״מ בדופן קדמית של הרחם. לאור הממצא והיותי במנופאוזה נקבעה היסטרוסקופיה כירורגית לעוד 3 שבועות. שאלותיי הן:
    1. האם תוצאת הפיפל אכן תקינה? ללא מחזור ? כי הבנתי שאם אין וסת, יש צורך בהמשך בירור.
    2. האם אין אפשרות להוציא פוליפ בגודל כזה ללא הרדמה מלאה ( יש נישה קיסרית)?
    3. לפני כשבוע ( כשבועיים לאחר ההיסטרוסקופיה) ובמשך כ 5 ימים היה לי מעט מאד דם מידי פעם בניגוב. האם דחוף להקדים את ההיסטרוסקופיה הכירורגית?
    מודה מאד על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוצאת פוליפ אנדומטריאלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ והיסטרוסקופיה

    ד``ר איתן פאר
    26/04/2017

    זו פרוצדורה פשוטה יעילה ואינה מצריכה הרדמה כללית.
    רירית פרוליפרטיבית מעידה שיש עדין פעילות אסטרוגנית ושווה לבדוק ע'י בדיקת דם לפרופיל הורמונלי.
    ניתן להמתין שבועיים לתור שנקבע לך להיסטרוסקופיה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ והיסטרוסקופיה

    שרית
    27/04/2017

    תודה על תשובתך אשמח אם תוכל לחדד לי:
    א. אין צורך בהרדמה כללית על מנת להוציא פוליפ בגודל 1 ס״ מ? התור שנקבע לי הוא להיסטרוסקופיה כירורגית בהרדמה מלאה. כמובן שמעדיפה להימנע אם אפשרי.
    2. בפרופיל ההורמונלי שעשיתי נמצא: אסטרדיול-127
    LH - 52
    FSH - 97
    הבנתי שזה פרופיל מנופאוזלי. אם אכן זה כך, איך זה מסתדר עם רירית פרוליפרטיבית?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו