גיל 46 - נובופם עם היסטוריה של סרטן שד במשפחה (אחות של אימי)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גיל 46 - נובופם עם היסטוריה של סרטן שד במשפחה (אחות של אימי)
    אילה
    01/05/2017

    שלום,
    בת 46 בשנה האחרונה מקבלת מחזורים קצרים. כשכעת יש עיכוב של 3 שבועות. סובלת מגלי חום ובעיקר בלילה ונפיחות מנוזלים מזה 3 שבועות שהולכים ומתמתנים. הסימפטומים נסבלים.
    הרופא המליץ לי על נובופם.
    קראתי את התשובות כאן ואני מבינה כי אתה ממליץ בגילי להתחיל.
    א. אני חוששת לאור ההיסטוריה המשפחתית של סרטן השד (דודתי - אחות אימי חלתה בסביבות גיל 60 בסרטן לא אלים). האם אני לא אהיה בסיכון יתר עם ההורמונים ?
    ב. האם הורמונים ישחררו את הנפיחות מנוזלים בבטן ? אני מקפידה על תזונה וספורט והנפיחות ומיעוט מתן שתן מציק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שד לדודה בגיל 60

    ד``ר איתן פאר
    01/05/2017

    סרטני שד להם יש רקע גנטי יופיעו כמעט תמיד לפני גיל 50
    לכן סרטן שד בגיל 60 לא נחשב כגנטי אלא קשור לגיל- אלא עם הוכח אחרת
    התורשה במידה וקיימת היא ישירות מאמא לבת ולא מדודה לאחינית
    כך שאיני רואה כל בעיה אצלך לקחת את הטיפול הנכון שהציע לך רופאך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו