תופעות לוואי של גלולות לגיל המעבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תופעות לוואי של גלולות לגיל המעבר
    סיגלית
    12/07/2017

    שלום, אני לוקחת גלולות אסטרופם (גלולות לגיל המעבר). אני לא יכולה לסבול את תופעות הלוואי: נפיחות בבטן, מרגישה מנופחת בכל הגוף. עצבנות, חוסר שינה וכו'. חברות שלי לא לוקחות כי הן שמעו שכל הגלולות לגלי חום לא עוזרות ומנפחות. האם יש משהו טבעי שאוכל לקחת? פשוט אני עייפה מכל הגלולות והתופעות הנלוות.
    אשמח לדעת במה אפשר לעזור?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלולות לגיל מעבר

    ד``ר איתן פאר
    02/08/2017

    אין דבר כזה
    בגיל מעבר מקבלים טיפול הורמונלי חלופי. אסטרופם זהו אסטרוגן שניתן אך ורק לנשים אחרי כריתת רחם. במידה ואין כריתת רחם חובה לתת פרוגסטרון ביחד עם האסטרופם.
    לאסטרוגן בלבד יש התופעות שאת מציינת אבל יש סוגים רבים של אסטרוגנים ולכן ניתן להחליף ביניהם.
    החברות שלך מאד צאד לא צודקות
    תכנסי לפייסבוק שלי- איתן פאר - גיל המעבר
    , ותקראי את וחברותיך אודות הטיפולים ההורמונלים למינהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו