דכאון והפרעות שינה בגיל המעבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דכאון והפרעות שינה בגיל המעבר
    שימרית
    14/09/2017

    דר' פאר שלום
    לפי השאלות בפורום, אני מתרשמת שרוב הנשים סובלות מגלי חום קשים ומתחבטות בשאלה הורמונים כן או לא ואיזה? גם אני מזה 3 שנים בגיל המעבר. וגיל המעבר עבורי זה הרבה יותר מגלי חום. אצלי גלי החום הם קלים ביותר, כאלה שאפשר לחיות איתם בשלום ולא דורשים "טיפול הורמונלי". לעומת זאת, אני כן סובלת מתופעות אחרות כמו: הפרעות שינה, הפרעות ריכוז, חוסר חשק מיני ובעיקר מאין דכאון. שמעתי שנשים רבות סובלות מדכדוך/דכאון /מצבי רוח משתנים בגיל המעבר וחלקן נוטלות "ציפרלקס" ומרגישות הרבה יותר טוב. האם זה עשוי להיות הפתרון גם עבורי? מה דעתך? בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמיני גיל המעבר

    ד``ר איתן פאר
    16/09/2017

    את לחלוטין טועה בגישה שלך, כמעט ואין נשים הסובלות מגלי חום שאינן סובלות מדכדון דכאוני , הפרעות שינה ואובדן חשק מיני.
    ולכן לא גלי החום מכתיבים הצורך בטיפול אלא מיכלו תשמיני גיל המעבר הפוגעים מאד שאיכות חייך כפי שאת מתארת
    באופן ספציפי - תתחיל, ויפה שעה אחת קודם, עם טיפול הורמולי ורק לאחר 3 חודשים ניתן להעריך מה מתוך התסמינים שלך נפתר ובאיזו מידה.
    ואז ניתן להתחיל לשלב ציפראלקס למשך וטיפול ספציפי יותר לירידה בחשק המיני
    ציפראלקס אכן עוזר טוב מאד לדכאון התגובתי של גיל המעבר אבל מדכא חשק מיני וגורם לעליה במשקל, אותה ניתן לנטרל ע'י הורמונים מותאמים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו