ירידה כללית בתיפקוד ללא גלי חום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה כללית בתיפקוד ללא גלי חום
    שירה
    20/10/2017

    אני בת 49 עוד מעט שנתיים ללא מחזור. בתחילה סבלתי מגלי חום אך הם הפסיקו כעבור כמה חודשים. יחד עם זאת אני מרגישה ירידה מאד משמעותית בתפקוד כאילו "קפצה" עלי זיקנה - חוסר כוחות, העדר גמישות במפרקים, השמנה בטנית משמעותית ועור רפוי יחד עם פחות גמישותבעור. תמיד נראיתי צעירה משמעותית מגילי ועכשיו הכל השתנה. בנוסף אני סובלת בשנתיים האחרונות בהחמרה משמעותית של התקפי מיגרנה. האם יש מקום להתחיל לקחת עכשיו הורמונים והאם יש הצדקה לכך למרות העדר גלי חום? אציין כי עברתי טיפולי פוריות בעבר וכי עשיתי לאחרונה בדיקות שד ו pap.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה כללית בתפקוד

    ד``ר איתן פאר
    21/10/2017

    למה את מחכה? תתחילי מיד טיפול הורמונמלי חלופי ותראי איך את חוזרת לעצמך בזמן קצר. ואין קשר בין הצורך לקחת טיפול הורמונלי ובין נוכחות של גלי חום. גלי חום הם הטריגר שמודיע על העדר תפקוד הורמונלי שחלתי ובד'כ זה הזמן להתחיל טיפול. גם בחלוף שנתיים את עדין בטווח חלון ההזדמנויות הנכון ולכן לא להתמהמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו