נטילת אביאנה ותחושות נימול

פורום גיל המעבר הוא המקום בו מומחית רפואת גיל המעבר תענה לכם לשאלות. פורום גיל המעבר יעסוק בגלי חום, הפסקת המחזור החודשי, אוסטיאופורוזיס, טיפול הורמונלי, גלי חום, טיפול בגיל המעבר, נשים בגיל המעבר, תזונה בגיל המעבר, ירידה בחשק המיני ועוד

מנהלי הפורום

ד"ר איתן פאר
לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטילת אביאנה ותחושות נימול
    שיר
    12/01/2018

    אני לאחר הסרת בלוטת התריס..לוקחת יוטירטקס.לוקחת 4 חודשים אביאנה ומרגישה תחושת נימול בכל הגוף (זרמים בכל הגוף) מידי פעם. שתי שאלות:
    1. האם יש בעיה בשילוב בין התרופות לבלוטה החסרה ואביאנה לגיל המעבר?
    2.האם אפשרי לנסות להקטין מינון אביאנה ולא לקחת כל יום אחא לסירוגין - יום כן יום לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביאנה ותופעות לואי

    ד''ר איתן פאר
    04/02/2018

    תופעת נימול אינה תופעה של אביאנה
    תבדקי דברים אחרים כגון רמת B 12, צגנזיום וויטמין D
    אין כל בעיה בשילוב אביאנה עם יוטירוקס
    במידה והבדיקות שהמלצתי תקינות- תפסיקי אביאנה ותעברי לדואביב או מדבקות אוורל קונטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו