מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טופלת כעשר שנים בטיפול הורמונלייפה22/11/2018
האמת שזה שזה שההודעה שלי נמחקה רק גורמת לי עכשיו לדאגה נוספת, אבל אחזור שוב על השאלה:
אני מטופלת כעשר שנים בטיפול הורמונלי חלופי לשביעות רצוני.
לאחרונה ראיתי תכנית טלוויזיה בה התארח רופא קונבנציונאלי, גינקולוג ו אנדוקרינולוג, המטפל גם הוא בטיפולים קונבנציונאלים אבל מקדם תכשיר טבעי לטיפול בגיל המעבר בטענה שהוא בטוח יותר מהתכשירים הכימיים והדגיש שהטיפולים הקונבנציונליים מהווים סיכון לחולל סרטן שד ושחלות.
האמת שקצת מפחיד לשמוע טענה כזו מרופא רציני המכיר את הטיפולים מקרוב.
מצד שני, קראתי בכמה מקומות שהתכשירים הטבעיים צמחיים הם בולשיט גדול.
איפה האמת?
בבקשה עשה לי סדר בלגאן כי מאז אני מאד מודאגת.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ,תגובה
ד``ר איתן פאר22/11/2018לא מקדיש זמן לטלביזיה ולכן לא ראיתי את התוכנית שאת מציינת ומה שנאמר שם.
אבל לגבי עובדות רפואיות-
טיפול באסטרוגן בלבד מוריד שכיחות סרטני שד בלמעלה מ 30% וסרטני מעי בכ 50%
תוספת של פרוגסטרון מחוייבת למי שיש לה רחם
סוגי הפרוגסטרון - ויש קרוב למאתיים כאלו כיום- נבדקו ממושכות ואנו יודעים כיום באיזה מותר ובאיזה אסור להשתמש
נבדק נמצא והוכח שאין כל יעילות- חוץ מלמשווקים- בטיפולים אלטרנטיביים למניעת תחלואה לבבית ומוחית ואוסטאופורוזיס ויובש נרתיקי וירידה בחשק מיני ועוד ועוד. רק לטיפול הורמונלי
שימוש בהורמונים "תואמים ביולוגית" המופקים מצמחים לא אושר ע'י רשויות הבריאות בארה'ב היות ואין כל הוכחות לא של יעילות ובעיקר אין בקרה לגבי נזק בשימוש ולכן בכל כנס בינלאומי בנידון גיל המעבר פשוט מזהירים מהשימוש בהם.
אז אני לא יודע מי היו אותם רופאים בראיון בטלביזיה ולא מה מידת הידע הנסיון וכ'ו שלהם בתחום גיל המעבר . אבל אסור לרופא לסטות מעובדות ואסור לערבב אמונות שלו בשיח ציבורי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לדר פאר
יפה22/11/2018דר פאר היקר!
ממש אין צורך לשכנע אותי בבונוסים שמביא איתו הטיפול ההורמונלי.
כמו שכתבתי,
אני עצמי כבר מטופלת כעשר שנים ומרוצה מאד.
יחד עם זאת-
מן הראוי להעלות גם את הצדדים הפחות בטוחים של הטיפול.
התכנית שהועלתה בטלויזיה היתה פורום מכובד בה המארח היה פרופסור קראסו והאורח היה רופא גינקולוג ו אנדוקרינולוג, עתיר שנות נסיון.
כמו שכבר ציינתי הוא עצמו מטפל בכל התכשירים הכימיים המוכרים, כמו אוראל, אביאנה, אקטיבל ועוד.
הוא יחד עם זאת ציין את התכשיר הצמחי כיעיל ובטוח ונטול הסיכונים לסרטן שד ושחלות שיש בתכשירים הקונבנציונליים.
אתה ציינת את האסטרוגן כמונע סרטן שד, אך יודע אתה טוב ממני ש פרוגסטרון הוא זה המעלהה סיכון לסרטן שד, ואם לא יכלול בטיפול. הורמונלי יעלה הסיכון לסרטן הרחם.
כל מה שאני מבקשת לדעת, ואני בטוחה שכמוני, נשים רבות,
הוא מהי מידת הסיכון שיש לנו כאשר אנו בוחרות לשפר את איכות חיינו כשאנחנו נוטלות את הטיפול ההורמונלי החלופי
וכמו כן להבין מדוע מצדד רופא קונבנציונאלי בטיפול טבעי אם הוא חסר ערך.
אתה וודאי מבין שאין לי כוונה לחשוף את שמו וזה גם איננו נחוץ כדי להבין את ההסבר.
תודה מראש על ההסבר שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד``ר איתן פאר24/11/2018יש כמאתיים סוגי פרוגבטרונים
נבדקו ביכולת שלהם לעודד או למנוע התפשטות -צ פרוליפרציה- של תאי סרטן שד ונקבע להם אינדקס מיוחד הנקרא " אינדקס הפלישה " של אותם תאים
הפרוגסטאטיבים הגורמים לכך, כגון MPA -0 הוצאו כלכ משימוש קליני בגיל המעבר
ולכן ההתיחסות להורמונים כאל קבוצה הומוגנית היא טעות של הדיוטות שזה לא תחום העיסוק העיקי שלהם אין להם class effect אלה תגובה ספציפית של כל אחד
הטיפול ההורמונלי מיועד לשתי מטרות- לטיפול בתסמיני גיל מעבר ולהפחתה של תחלואה אורכת טווח הנכרמת עקב חסר הורמוןנים- דמנציה, תחלואת לב, אוסטאופורוזיס, השמנה ועוד ועוד
אין שן טיפול צמחי כיום שהוכח שאכן מחסוגל לעזור לכל אותם מצבים
ולכן, כאשר ניהלתי בזמנו דיון ארוך עם אלפי צלופים בנושא טיפול אלטרנטיבי בגיל מחעבר- בכנס בברלין 1998- של האגודה היולמית לגיל מעבר, סיכמתי את הדיון במשפט אלו המאמינים באלוהים לא צריכים כל הוכחה לקיומו"
אבל רפואה לא דנה באונה אלא בהוכחה מדעית עובדית עד רמה של ביולוגיה מולקולארית ואנזימטית לגבי דרך הפעולה וההשפעה של תרופות שונות
צר לי, אבל אין כל הוכחה מדעית לטענות של טיפול צמחי ביעיל לתסמיני גיל מעבר מאוחרים, למרות למעלה משלושים שנה של חיפוש ומחקר
ולכן " צדיק באמונתו יחיה- רופא חייב לבסס ולהביא עובדות לטענותיו
ולכן אני כלל לא מסכים עימך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בטן נפוחה בגיל המעבר וכיצד ניתן למנוע
ליויאל - תופעת לוואי של הפרעות בראייה
פטריה ושימוש באגיסטאן ללא הועיל
הפרשות מרובות עם ריח והאם יש תכשיר שיפחית
חום קבוע ומתגבר איך מטפלים
הורמונים לפקטור ליידן 5
בת 33, אל ווסת, נובופם
מדבקות של אוורל קונטי ומה מתחילות להשפיע
מחזור ממושך טרום גיל המעבר בת 50 וחצי
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


.jpg)
